wie kan mij helpen?? (tempraturen)

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik wil graag gaan beginnen met tempraturen maar weet niet precies hoe het werkt.
mag je tempraturen onder je oksels b.v.??
ik wil daar graag me beginnen omdat ik namelijk 3 a 4 weken ongi ben en dan misschien net 1 week niet dat haal ik niet eens is wel eens 2 dagen niet ongi dus zo word ik nooit zwanger.
misschien weet iemand dit kan je ook zwanger worden als je ongi bent??
het is echt duur zo.
alvast bedankt voor jullie reactie.

groetjes natasja

hoi hoi,

Volgens mijn huisarts moet je echt rectaal tempen, is nauwkeuriger, en dan 's morgen voor je opstaat, dus echt meteen als je wakker word, en dat elke dag noteren, en als je dan temp verhoging hebt, dan heb je net je eisprong gehad. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar dit is wat de huisarts aangaf als optie om te zien wanneer je eisprong is.
Hopelijk heb je hier iets aan.
succes,

groetjes natascha

hoi meid.

Ik denk dat jij gewoon een afspraak bij de dokter moet gaan maken, want dit is niet zoals het hoor, 4 weken lang ongesteld hoor. en je bent dan maar 1 week max niet ongesteld en dan weer meteen wel, dus das niet goed. En nee, normaal gesproken kun je niet zwanger raken als je ongi bent, of een hele kleine kans. Maar dan ben je ook maar 1 week max. ongi en geen 4 weken, dus hoe het bij jou zit weet ik niet. Maar als ik jou was zou ik de arts bellen. Hoe lang ben je al bezig? en heb je dit altijd al of ben je mischien sinds kort getopt met de pil?

in ieder geval, succes ermee!

liefs sweety

hey meid

ik zou in jouw geval ook eerst maar eens de arts bellen, want zo wordt je natuurlijk niet zwanger als je 4 weken ongi bent en 1 week niet, overleg het eens met je huisarts
en wat het temperaturen betreft, het beste is inderdaad rectaal en dan voor het opstaan
succes

groetjes linda

Hey Natas,

volgens mij is jouw lichaam behoorlijk de weg kwijt als je 4 weken ongesteld bent. Ik zou zeker een arts raadplegen.

Wat betreft temperaturen is de website www.fertilityfriend.com een goede hulp. Het is wel in het engels, maar wel heel handig om je temp bij te houden. Op die site raden ze inderdaad ook aan om rectaal of vaginaal te temperaturen.

Veel succes!

Miriam

hallo allemaal

bedankt voor jullie reactie.
ik heb al is een x de dokter gebelt en die zeg je bent aan het ontpillen.
ik ben beging aug gestopt.
maar ik heb al een zoontje en daar had ik dat allemaal niet bij.
dan moet ik wel zeggen dat het gelijk raak was.
ik ga toch nog maar is een x bellen.
bedankt

groetjes natasja

Terug
Bovenaan