Wie kan mij helpen weet het echt niet meer!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Ik heb al eerder geschreven over mijn bloedverlies.
Maar het is nu bijna twee weken geleden dat het begonnen
is en nu vloei ik nog steeds vooral s'nachts erg veel.
Ik ben er 2 weken geleden al voor naar het ziekenhuis geweest maar toen hebben ze niks kunnen vinden daarna heb ik nog vier keer gebeld en ook
advies gevraagd aan mijn verloskundige maar allemaal zeggen ze iedere keer weer
ja maar even afwachten en rustig aan doen maar dat doe ik nu al twee weken
en ik bloed nog steeds dat kan toch niet goed zijn.
Moet ik dan maar weer bellen of moet ik gewoon naar het ziekenhuis toe gaan
want aan de telefoon word ik toch niet geholpen.

Groetjes ilona
17 weken en 4 dagen

Hoi!

Wat naar zeg! Ik ben geen dokter of iets wat daar op lijkt, maar ik vind het niet goed klinken. 1 ding heb ik wel geleerd...voor jezelf op komen! In het medische wereldje zijn ze er erg goed in om je er met een telefoontje van af te doen. Niet pikken hoor! Het gaat om je kind! Gewoon brutaal zijn en eisen dat er naar je gekeken wordt! Laat je niet weg sturen hoor! Veel sterkte!!!

Hoi Ilona,

Gewoon bellen en eisen dat je naar het ziekenhuis mag.
Ik heb ook last gehad van bloedingen. De eerste keer had mijn man naar de huisarts gebeld om te zorgen voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Dus als je verloskundige dat niet wil doen, kun je het ook via die weg proberen.

Wel raar dat ze je niet laten langskomen. Bij mijn ziekenhuis mag ik altijd komen als ik me zorgen maak. En bloed is gewoon niet goed. Als ze niet weten waar het vandaan komt, kunnen ze in ieder geval kijken of je kindje het goed maakt. Zo was dat bij mij ook.

Misschien heb je een extreem gevoelige baarmoedermond of een geknapt bloedvat in je baarmoeder. Bij mij dachten ze dat namelijk ook. En dan kan het bloeden steeds weer terugkomen. Zolang je geen krampen hebt, kan het daar dus van komen.

Maar meid, geef de moed niet op en laat je niet met een kluitje in het riet sturen.

Heel veel succes!

Groetjes,
Maike

hoi hoi

idd GEWOON BELLEN

ik kan ook voor het kleinste dingetje al bij het ziekenhuis terecht als ik me zorgen maak
dus voor ene bloeding al helemaal

de stress die je er nu van hebt is ook niet goed

er moet een oorzaak zijn en die moeten ze nu maar eens gaan vinden

ga idd op je strepen staan het gaat om JOUW lijf en JOUW kindje

heel veel succes en ik hoop dat het niks ernstigs is

liefs moekje   27,5 wkn

Hoi.
Als je het niet vertrouwd moet je idd gewoon (blijven) bellen hoor!!
Toen ik in januari 12 weken zwanger was begon ik ook bloed te verliezen, en heel veel ook, dus ik had ook gelijk zoiets van Dat is absoluut niet goed! Dus via de VK naar het ziekenhuis, maar daar bleek alles goed te zijn..?! Maar, net als jij, bleef ik maar bloed verliezen (heeft al met al 2,5 week geduurd, en soms echt heftig..) maar uiteindelijk ben ik goed onderzocht door een gyn. en die vertelde dat het een tweeling geweest was, en dat mijn lichaam de restjes daarvan zeg maar aan het afstoten was...
Met de andere gaat het perfect maar het heeft bij mij ook lang geduurd eer ik het allemaal vergeten was..
Succes!!!!!!!!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan