wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst iedereen van harte die nu zwanger is!!
nu mijn vraag,
Ik heb woensdag 11 aug mijn nod, nu ben ik al een week misselijk, en heb daarbij ook staken in mijn buik.
Nou had ik net zoiets van laat ik eens kijken wat mijn temp is, normaal 37, nu was hij 37.5.
Wat kan dat betekenen??
Ik hoop dat iemand weet hoe dit zit.
groetjes miek

hoi miek,
ik zou zeggen het lijkt wel verdacht veel op een zwangerschap, maar let wel je lichaam kan je vreselijk in de maling nemen.
er zit niets anders op dan van de week te testen, wel vanaf de dag dat je 1 dag overtijd bent.
ik hoop het van harte voor je.
veel liefs claudia

Ha Miek

Ik heb ook woensdag as mijn NOD en mijn temp is ook 37,5. Al vier dagen. toevallig! Ik hoop dat ik zwanger ben, en jij natuurlijk ook, maar we moeten nog even afwachten!
Sowieso blijft je temp van eisprong tot ongesteldheid hoog, dus dat zegt nog niks. Als hij daarna ook nog hoog blijft, na NOD, kan je zwanger zijn, maar ja, dan kunnen we ook al testen.
Groetjes
Martine

Die temp zegt niets, hoor!
Na je eisprong gaat je temp altijd een paar tienden omhoog, om de dag van of de dag voor je ongi weer omlaag te gaan.
Je temp gaat niet nog meer omhoog als je zwanger bent.

Hoi,

Het zou best wel eens zo kunnen zijn hoor.. ik had het ook misselijk al vrij snel na mijn eisprong en ook een temp van 37,5... de test gaf toen bij mij al 2 dagen voor mijn nod een plus...
dus je weet maar nooit..

Groetjes Bloem

hoi allemaal,

bedankt voor de reactie, we wachten maar gewoon af tot woensdag.
prettig weekend, en succes allemaal met zwanger worden.
ik laat het woensdag weten.
groetjes miek

Terug
Bovenaan