Wie kan mij helpen.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaaal.

Alles goed met iedereen alle meiden die zwanger gefeliciteerd en alle andere kop op komt allemaal goed.

wij zitten nu in ronde 15.
en hoop echt dat het een keer raak mag zijn want mijn cyclus is heel regelmatig kan iemand mij helpen waneer het beste is om te klussen.
mijn cylus is 32 33 of 34 dagen.
in sept was mijn nod 20 sept, okt 21,nov 23 en dec 22.
kan iemand mij helpen waneer wij het beste kunnen klussen.
wij willen nog niet naar de dokter enzo.
gr lineke.

vanaf 2 dagen na het stoppen met je menstruatie, om de dag doen, dan kan je het ei bijna niet missen.
Tot je 27ste cyclus dag, of dat je voelt dat je baarmoeder zakt.
succes

Mijn tip van de dag is: ovulatietesten.
Op de site van clear blue kun je er meer over vinden.
Dat zijn testen die je moet doen. En als je een positieve test heb moet je die dag en de dag erna testen. Dus duidelijker kan je je eisprong niet spotten.
Geluk!
Liefs Nance

Ik ga mee met het verhaal van hierboven. Is nog lekker ook. Wat ook leuk is om het te laten berekenen op www.babybrabbel.nl.

Liefs Sammy

Hoi Lineke! De avond tevoren is sowieso een goed idee. Vorige keer was het bij mij raak op die manier en nu weer denk ik. Jij weet zo precies wanneer de de eisprong krijgt, dus probeer het maar! Verder kun je het beste volgens de vk het regelmatig doen tussen de 12e en 17e dag. Hopelijk heb je er wat aan! Succes...

je eisprong is 12-16 dagen voor je ongi. Dat betekend dat je tussen dag 16 tot en met dag 22 een eisprong hebt. Ovulatietest gerbuiken is echt ideaal, hebben wij goede ervaringen mee! En als het over 2 a 3 maanden nog niet gelukt is dan zou je eens langs de huisarts kunnen gaan.

succes

hoi meiden.

bedankt voor de reactie's.
zal er aan denken.

Terug
Bovenaan