wie kan mij helpen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik ben mary 23 jaar en lees al ruim en jaar mee en soms antwoord ik wel eens maar nu heb ik een vraag

gaat over mijn menstrutatie

heb al sinds me twaalfde een zeer regelmatige menstruatie precies op de 28 dagen en stopt precies op de vijfde dag en heb nergens klachten van geen buikpijn helemaal nix de ideale menstruatie om het zo maar te zeggen.

en we zijn nu een jaar bezig met tussen pauze's

maar de afgelopen twee weken voelde ik me beroerd misselijk kosten en zere tepels en gisteren kwamen helaas de rode dakduivels wel 2 dagen te laat dus helaas

maar nu mijn probleem ik vloei verschrikkelijk heb per uur een super super tampon en maandverband nodi en toch lek ik door en verschrikkelijk slijmslierten en het is roder als normaal.

wie weet wat dit is of heeft hier ervaring mee??????

He Marietje,
Ik heb geen idee, het kan een miskraam zijn maar ik wil je ook niet van streek maken, maar zo erg ongesteld lijkt mij ook geen pretje als je echt pijn hebt en je hebt er een rotgevoel bij, bel dan morgen even de huisarts en vraag het gewoon even.

Groetjes en succes

Hi Marietje,

Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik heb dus 3 miskramen gehad en ik herken dit wel alleen gaat deze meestal gepaard met ook extra krampen.
Wat je zou kunnen doen is een zwangersschapstest doen om de te kijken of deze positief is (ook na je miskraam is deze nog even postitief) of kontakt opnemen met je huisarts. Indien het een miskraam is geweest dan is het altijd prettig als je een echo kunt krijgen om te kijken of er geen weefsel in je baarmoeder achterblijft.

Succes,

Corina

Terug
Bovenaan