wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik heb gister geschreven dat ik een negatieve test had en jahoor vandaag ongesteld geworden, echt niet leuk.
Ik wil eigenlijk zo'n ovulatietest gaan kopen maar ik heb een onregelmatige cyclus, 22, 26, 33 dagen etc. Heeft dat wel nut dan? en hoe werkt zoiets precies? En als je een test doet en je ovuleert niet kan je het dan nog een keer doen, want zulke testen zijn best duur toch?
Waar kan ik ze het beste kopen?

Bedankt alvast voor de info
Liefs
Petra

heey!!
ik heb zelf geen ovulatietesten gedaan maar ik weet wel dat je ze op www.sensitest.nl kan kopen voor erg weinig geld.
Je kan er ook verschillende soorten combi pakketten kopen(zw schap en ovulatie testen)
en je kan op www.zwangerschapspagina.nl links bij calculator ongeveer uitrekenen wanneer je eisprong moet zijn dus kan je dan ook gaan testen voor en rond die tijd!!
hoop dat je er wat aan hebt!!!!
groetjes moniek

Ha die Petra,
Ben er zelf zojuist mee begonnen! Hierboven staan al goede tips. Zelf heb ik die van Clearblue gekocht bij het Kruidvat. Wilde hem a la minuut hebben en was dus veeeeel te ongeduldig om via internet te bestellen. De mijne is inderdaag veel duurder,  zo'n € 30 per pakje en dan zitten er 7 staafjes in. Kijk maar even op de site van Clearblue, daar staat hoe het werkt enzo. Ik ben ook onregelmatig, maar er staat precies uitgelegd wanneer je dan moet beginnen. Je hebt dan alleen waarschijnlijk niet genoeg aan 7 staafjes .
Ik denk dat ik volgende keer ook bovenstaande tips opvolg....
Liefs en succes!
Tess

Hoi Bo,

Ik heb testen besteld bij Matcare. Kijk maar eens op www.matcare.nl
Ze zijn een stuk goedkoper als in de winkel en je hebt ze de volgende dag in huis. Je kunt gewoon via telebankieren betalen, heel makkelijk.
Ik heb ze nu een maand gebruikt, en kon wel wat zien, maar achteraf bleek dat ik vanaf de verkeerde dag ben gaan testen, dus toen ik mijn ovulatie al had gehad.
Je kunt ze bestellen per 10 en dan krijg je er meteen 2 zwangerschapstesten bij. En je kunt ook grotere pakjes bestellen.
De goedkope testen zit geen plastic omhulsel omheen, daarom zijn ze goedkoper, maar wel prima hoor!
Je bespaart veel geld uit! Maar kijk maar eens wat je er van vind.
Groetjes van Bo en succes met testen!

Soory Petra begon met mijn eigen naam! Stom, maar het was aan jou gericht!
Groetjes Bo

Terug
Bovenaan