wie kan mij helpen.

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
een fijne weekend gehad iedereen.
hier komen wat vraagjes waar ik graag wat antwoord zal willen hebben:
zo als jullie weten heb ik al wat over me verteld wat voor probleempjes ki allemaal hebt.
gisteren middag kreeg ik een andere klant bij wat dat moet beteken of dat ook iets met zwangerschap te maken heeft weet ik niet zeker,en dat is dat ik gistern hele vermoeie boven benen had .vandaag gaat het wel weer.
oja ik heb een paar dagen me tempartuur op gemeten.
vrijdag 7juli had ik een tem.van 37,3
zaterdag 8 juli een tem .van 37.4
zondag 9juli vergeten!!!(dom van me).
maandag 10 juli een tem.van 37.4 om 10:45
en vanmiddag nog een keer gemeten.dat was een tem.van 37.6  
zou deze tem.te maken kunnen hebben met zwanger kunnen zijn.
ik moet deze week ongesteld worden en hoop dat het weg blijft.
de gene die zwanger zijn gefeliciteerd en de gene die zwanger proberen te worden daar duim ik voor.        kus dees

Hoi Dees,

Temperaturen heeft alleen nut als je het 's ochtends nog in bed doet. Dus als je nog niet bent opgestaan en altijd op een zelfde tijd (bijv 07.00 uur).

Zodra je lichaam in actie komt stijgt de temperatuur. Dus ik ben bang dat je niet veel wijzer wordt uit de temperaturen van afgelopen dagen.

Succes verder!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Dees,

een temperatuurcurve heeft alleen zin als je em vanaf je 1e dag van je menstruatie doet en inderdaad elke dag vóór het opstaan, het liefst op hetzelfde tijdstip. Dan pas kan je er iets uit afleiden en eigenlijk ook pas als je het een maand of twee / drie doet, want dan kun je vergelijken. Met je eisprong gaat je temp zo ongeveer 0,3 omhoog. als je dat meet is je eisprong al geweest. de temp blijft dan zo hoog tot vlak voor je menstruatie. Als hij na je NOD nog zeker een week hoog blijft, kan het idd wijzen op een zwangerschap. Maar je hebt nu geen vergelijkingsmateriaal omdat je niet vanaf het begin hebt getemperatuurd. Probeer het vanaf je NOD eens bij te houden, dan kun je het echt zien.
Of hopelijk heb je het helemaal niet meer nodig...

succes,

Danielle

Hoi! Ik temperatuur ook alweer een tijdje, en het is erg betrouwbaar (bij mij dan). Ik heb een cyclus van ergens tussen de 5 en 10 weken, dus erg onhandig. Maar twee weken na het "sprongetje" in de temperatuur word ik netjes ongesteld. (Nouja, ik heb ook een keer een miskraam gehad, ik dacht "wat doet die menstruatie pijn deze keer! en wat een hoop bloed!", maar dat was dus achteraf gezien een miskraam.)

Zeker als je zo'n verrotte cyclus hebt als ik is temperaturen heel handig, want dan weet ik ook wanneer ik een "vrijpauze" kan nemen, of wanneer we qua seks wat anders kunnen doen dan proberen zaadjes bij eitjes te krijgen.

Succes! Oja, ik temperatuur alleen doordeweeks, omdat dan de wekker op een vaste tijd staat.

Liefs,

Zeeuw Meisje

Terug
Bovenaan