wie kan mij helpen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Aan de ene kant voel ik me heel erg egoistisch en weet ik niet hoe ik het verder moet aanpakken. Mijn man en ik zijn al bijna een jaar bezig met zwanger worden en tot op heden is het nog niet gelukt. Ook ben ik met een opleiding bezig en ik heb 2 weken geleden te horen gekregen dat ik eerder af kan studeren. Aankomende juni al maar dat houdt in dat ik 5 maanden keihard moet leren en opdrachten moet maken. Nu zijn we bijna een jaar bezig met zwanger worden en hebben we het erover om naar de dokter te gaan..... Toch twijfel ik want ik denk dat het ook te maken kan hebben met de spanningen rondom mijn opleiding.. Maar zwanger worden is wat wij het liefste willen maar natuurlijk wil ik ook mijn opleiding halen.
Heeft iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan? En is het wel verstandig om naar de dokter te gaan? En anders hoe laat ik het los?
Ik word gewoon gek van mezelf.
Liefs lady4

Pfff, dat is wel een hele lastige keuze... Ik zou wel de kans aangrijpen om de studie zsm af te ronden. Het lastig is gewoon dat je niet weet hoe dingen gaan lopen. Je kunt allicht naar de huisarts gaan en jullie verhaal doen, kijken wat hij erop zegt.

Weet ook niet goed watvoor advies ik je zou moeten geven, dus ik wil je in ieder geval  suc6 wensen!

Liefs Lientje

dank je wel voor je reactie. Het is inderdaad een lastige keuze. Ik heb een paar maanden gedacht we zien wel wat er gebeurt. En zwanger en een opleiding kunnen wel samen maar nu moet het tempo van mijn opleiding omhoog en zwanger worden begint steeds meer een grotere plaats in te nemen. En is erg moeilijk los te laten. Verder zijn er in de omgeving nogal wat mensen zwanger dus dat gevoel wordt steeds heftiger.
Verstandelijk zeg ik wacht het nog even af en laat het komen zoals het komt maar gevoelsmatig maar dat zal je ook wel herkennen wil je toch zo snel mogelijk zwanger worden.
Bedankt in elk   geval.......

Ja, ik herken je gevoel helemaal! Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, laat je het nog even weten? Suc6 met deze innerlijke strijd!

Liefs Lientje

Hoi Lientje.
Bedankt voor je reactie. Dit zal voorlopig het laatste stukje zijn wat ik op de forum schrijf en hopelijk zien jullie mij over een paar maanden weer terug. Ik heb een beslissing genomen en dat is dat ik eerst mijn opleiding af ga maken en dan zien we wel wat er gebeurt. Naar de dokter kunnen we altijd nog........ Ik denk dat het veel te maken heeft met de stress en ik denk dat het ook niet voor niets is dat ik mijn opleiding met negen maanden kan inkorten. Het zal niet altijd makkelijk zijn maar je kan nou eenmaal niet alles tegelijk. En ik denk dat het voor mezelf ook wel rust geeft dat ik deze beslissing heb genomen.
Bedankt in elk geval en jij heel veel succes met alles wat nog gaat komen.
Groetjes Lady4

Hallo Lady4,

Mocht je dit bericht toch nog lezen dat hoop ik dat je een juiste beslissing hebt genomen.

Ik wil je echter één tip geven. Zet dat zwanger worden op een lager pitje. Maak eerst je opleiding af, want je krijgt echt spijt als je er nu mee stopt of je opleiding uitstelt.
Als je na je afstuderen nog niet zwanger bent, ga dan naar de huisarts!

SUCCES
Gr Sofie

Hoi Sofie.
Inderdaad zo was ik het van plan. Ik ga door met mijn opleiding en zet zwanger worden op een laag pitje..... We zien wel wat er dan gebeurt.
Dank je wel voor de tip.....
Het is eigenlijk wel gezellig zo'n forum.
Groetjes Lady4

Als je heel erg graag een kindje wil ontvangen, dan kan je het niet uit je hoofd zetten wat je ook probeert...en is iets wat z'n eigen leven gaat leiden in je hoofd en je hart....want dat is dat je supergraag een kindje wil...

Misschien je nu even echt focussen op je studie....en wie weet wordt je dan in ene zwanger omdat er nog iets belangrijks speelt in je leven...

Terug
Bovenaan