wie kan mij helpen?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een vraag. Ben net bij de dokter geweest omdat ik helemaal niet lekker ben. Misselijk en ontzettend moe.
Aankomend weekend moet ik ongesteld worden. Voor de zekerheid heeft ze een test gedaan. En er verscheen een lichte streep. Ze zei dat het maar zo kon zijn dat ik zwanger ben.

Wat denken jullie? Heeft 1 van jullie ook eerst een lichte streep gehad en na een paar dagen een duidelijke??

Liefs Annie

Wat een vage reactie van je dokter! Zij moet toch duidelijk zijn!! En een streep is een streep toch? Het lijkt mij dat je superzwanger bent als ik dit zo lees. Heb je thuis geen test meer liggen, dan zou ik die ook nog doen en anders even een digitale van clearblue, die geeft duidelijk aan zwanger of niet zwanger.

Succes!!!

laat je het weten wanneer je meer duidelijkheid hebt??

Pink

de dokter zei tegen mij ook een streep is een streep, maar ze durft niks met zekerheid te zeggen omdat ik nog voor mn nod zit.

Ik heb nog een test liggen en die doe ik morgenochtend met mn ochtendurine!

Dank je voor je reactie!!

Liefs Annie

Nou ik duim voor je!!!!

Ik zal het forum morgen in de gaten houden.....

Pink

Nou ik duim voor je!!!!

Ik zal het forum morgen in de gaten houden.....

Pink

hoi hoi

ja ik wou ff zeggen dat vorig jaar toen ik zwanger was de dokter bij mij ook niet zeker wist of ik zwanger was er was ook een lichte streep vandaar en later was die duidelijk

dus sterkte ermee

groetjes

hoi meiden,

Dank je voor jullie reacties!!

Ik heb besloten dat ik over een paar dagen pas weer een test doe!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs Annie

Hoi Annie.
Wel vaag idd van je huisarts, maar ik heb met deze zwangerschap op mijn NOD getest, en had toen een vage streep. Toen ik hem 2 dagen later nog een keer deed, was ie superduidelijk!! Harstikke zwanger...
Ik denk dat we je dus voorzichtig kunnen feliciteren, maar zal voor de zekerheid nog even wachten...
Gr. en succes!
Anne-Marie
35w zwanger van het tweede kindje

Terug
Bovenaan