wie kan mij helpen?????

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben een jonge moeder van 21 jaar
ik heb een zoontje van bijna 3
mijn vriend en ik willen heel graag nog een kindje
maar we weten niet of het het goede moment is
de relatie tussen mij en mijn vriend is met z`n up`s en down`s maar in welke relatie is dat niet.
financieel zitten we er goed voor
maar mijn famillie zegt dat ik gek ben als  we er nog een tweede bij nemen
ik heb nog geen rijbewijs maar daar ben ik mee bezig
ik wil niet al te lang wachten met een tweede kind
want dan is het leefdtijs verschil zo hoor
wie heeft er tips voor mij en wie kan er mij helpen
groetjes

Hoi!

Ik zou me zowiezo niet laten beinvloeden door de meningen van anderen, als jullie er een goed gevoel bij hebben zou ik er gewoon voor gaan! Jullie kunnen het financieel aan, neem aan ruimte genoeg voor een tweede?
Maar je relatie is ondanks de ups en downs wel stabiel genoeg? Als dit zo is, zie ik geen reden om het niet te doen hoor! Succes met de beslissing!

Liefs, Suus

hoi!
Helemaal met de vorige reactie eens. Als jullie graag willen, er is ruimte en de relatie zit goed, gewoon doen!. en lak aan wat anderen ervan zeggen!
Zit het echter niet helemaal goed tussen jullie zou ik als ik jullie was even wachten.
En maak je niet teveel zorgen om het leeftijdsverschil, tussen mij en mijn broertje zit ruim vijf jaar, geen probleem, alleeen maar extra leuk! Dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, of opgejaagd door te gaan voelen!!!
succes!

Hoi,

Dit soort dingen moet je natuurlijk wel altijd zelf beslissen, alleen je schrijft: onze relatie heeft ups en downs. Nou vind ik persoonlijk dat je best eens een dipje kan hebben, maar je moet het overwegend en vaak erg leuk hebben met elkaar. Als jullie constant ups en downs hebben, dan worden jullie kinderen daar misschien  niet heel erg gelukkig van en zou ik wel eerst erg goed nadenken of jullie niet nog een tweede nemen als redmiddel/bindmiddel voor jullie relatie. Dat gaat niet werken denk ik.

Als jullie relatie wel leuk en gezond is en jullie het graag willen, dan kun je toch altijd rustig aan het weer gaan proberen?

Succes met je beslissing meid! (en met een eventuele zwangerschap!)

quote: Morris2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 10:54:52'));

hkhbhbg

sorry, wat??

de relatie tussen mij en mijn vriend loopt gewoon goed
alleen zit mijn schoonbroertje wel bij ons in huis
de slaap kamers moeten wel eerst nog op ge knapt worden
maar mijn schoon broertje gaan rond mei op zijn eigen

Hoi Kleintje,
Waarom is je familie er zo tegen?
Persoonlijk denk ik  zelf ook dat jullie er nog niet helemaal aan toe zijn als ik je verhaal lees,  en dat komt omdat je zelf nog zo twijfelt, je relatie niet altijd is wat je er  van verwacht  en  naar mijn insziens onvolwassen  klinkt (sorry dat ik het zeg, waarschijnlijk neem je me dit niet in dank af, maar je vraagt om meningen dus ik ben eerlijk en ik weet niet  of ik het subtieler moet uitdrukken) Misschien wil je juist van iedereen horen dat je het moet doen, maar bij twijfel zeg ik; wacht nog een paar jaar, je hebt tijd genoeg!
Hopelijk lijkt mijn advies niet alsof ik je aanval, ik heb het beste met je voor en ik hoop dat je er iets aan hebt, en een weloverwogen beslissing kunt nemen!
Groetjes en succes!

Terug
Bovenaan