Wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Sinds een kleine  week zijn mijn vriend en ik het ook aan het proberen. Op het goede moment begonnen ermee, maar nu mijn vraag.
Ik voel me sinds een paar dagen heel raar. Ik heb een heel beurs gevoel in mijn onderbuik en merk dit ook tijdens het vrijen met mijn vriend. Ik heb behoorlijke rugpijn en voel dat mijn borsten ook gevoelig zijn.
Kunnen dit nu al tekenen zijn van zwangerschap? Het is nu 4 dagen geleden, dus dat zou dan al heel snel zijn.
Kan dit? Het maakt me erg onzeker en ik weet dat een test nu nog geen zin heeft, maar oh wat zou ik die graag willen doen. Mijn NOD is op 15 november.

Groetjes

Hoi hoi,

Het zouden voortekenen kunnen zijn maar ik moet zeggen dat ik na het stoppen van de pil dit gevoel ook vaak heb. Ben jij ook pas geleden gestopt met de pil? ik hoop natuurlijk voor je dat het goede tekens zijn. En tuurlijk moet je positief blijven maar het kan ook een grote terleustelling zijn als het niet zo is..

groetjes

hoi plopke.
je bent denk ik aan het ontpillen.
ik heb ook allemaal rare gevoelens gehad in mijn lichaam na een paar weken is dit over.
of niet ligt eraan.bij mij was het snel over.de een ontpilt langer dan de andere.
maak je niet druk klus lekker verder.

gr yvon

Hoi,

Het  gekke is, dat ik helemaal niet kan ontpillen. Ik heb een spiraaltje gehad en die is er al een maand of 5 uit. Ze zeggen ook dat je na een spiraaltje gelijk zwanger kan raken. Ik was even vergeten te vertellen, dat ik niet aan de pil ben geweest.

Brengt dit dan een ander ligt aan wat ik voel?

Terug
Bovenaan