Wie kan mij helpen...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Gister had ik mijn nod maar vandaag is er nog niks... ben altijd precies om de vier weken ongesteld.
Heb vanavond een test gedaan maar deze was negatief. Heb ik te vroeg getest of niet?

Alvast bedankt

Hoi sweethaert, welke ronde zit je?

Ik zou morgenochtend testen, met ochtendurine schijnt het beter te werken. Ook schijnt iedere 2-3 dagen je HCG te stijgen, dus misschien gewoon wta te vroeg getest. En kun je dus beter nog paar daagjes wachten en dan 's ochtends testen.

Weet je wanneer je eisprong is geweest? Misschien was ie dit keer wat laat en is daarmee je NOD verschoven.

In ieder geval succes met wachten en hopelijk straks glitters strooien!

Hallo,

het kan zijn dat je te vroeg getest hebt en als je het morgenvroeg weer doet dat dit dan beter is... en dus wel positief.
Ik weet niet of je net gestopt bent met de pil? maar dan kan het daar ook aan liggen, anders zou ik zeggen, succes morgenochtend!!!

gr Jajo

Hoi meiden,

Bedankt voor de snelle reacties. Ben in augustus een jaar gestopt met de pil en vanaf november om de 28 dagen altijd op zondag... ik kan de klok er bijna op gelijk zetten hahaha. Maar nu dus niet... We ook nog niet echt bezeg met zwanger worden. We hebben zoiets van het komt wanneer het komt. Maar als je verwacht dat je het op zondag wordt en het is niet zo sta je toch wel even raar te kijken.
We zouden het wel ontzettend leuk vinden als het zover is.
Spannend....
x

Spannend!!! maar dan is de kans wel groot, zou morgenvroeg testen, dan zijn er de meeste hormenen te vinden...   heel veel succes!!! en laat je het weten?

gr Jajo

Begin het nu zelf ook wel spannend te vinden..
Tuurlijk laat ik het weten...
Heb trouwens nog wel een vraagje... heb sinds gister wel heel veel last van witte afscheiding, is dit positief of negatief??

Volgens mij kan dit in beide gevallen.... weet niet meer of ik het bij mijn eerste zwangerschap had, sorry!!! heb je niet zo veel aan..

Maakt niet uit hoor toch bedankt. We wachten gewoon af.....

Terug
Bovenaan