wie kan mij helpen

hallo allemaal.
ik heb een vraagje. mn vriend en ik zijn bezig zwanger te worden. ik heb een tijdje geleden een zwangerschapstest gekocht, maar wilde deze bewaren voor als ik niet meer ongesteld zou worden. nu ben ik rond 6 mei ongesteld geworden en heb vandaag de zwangerschapstest gedaan. ik had zo'n raar gevoel bij mn liezen...of iets erboven. af en toe pijn scheutjes.
nu had ik eerst 1 van t kruidvat en die gaf 2 streepjes aan... zwanger dus, maar ik heb meteen daarna nog 1 gekocht en deze was van predictor. hier moet een roze stip komen als ik zwanger zou zijn. het was geen overduidlijke roze stip, maar ik zag m heeeeeeeeeel licht.
nu weet ik t dus niet meer. wie heeft hier ervaring mee en kent de rare steekjes net boven de liezen.
groetjes.
 
hoi,
Een streep is een streep , een stip is een stip (hoe vaag ook )
Je bent dus gewoon zwanger , GEFELICITEERD.
En de kruitvat test is heel betrouwbaar hoor!
Groetjes,
Dees
 
Meid

Van harte gefeliciteerd.

Ik heb het precies het zelfde mee gemaakt.
Ben nu zelf over 2 dagen 28weken.

Doe rustig aan met alles.
Goed eten in de ochtend misselijk of niet want anders heb
je echt geen fut op iets te doen.

Succes meid
 
ik denk zelf ook wel dat ik zwanger ben. heb nog een test van een vriendin gekregen en die wees ook weer uit dat ik zwanger ben. ik wacht nig even mijn og af en dan weet ik t zeker...
bedankt voor de tip.
 
hoihoi,

ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger, ik deed 2 weken geleden een zwangerschaptest ook van predictor, bij mij gaf deze een heeeel licht roze stipje aan, maar volgens de bijsluiter, is een licht roze stip ook echt positief, je kan niet een beetje zwanger zijn, je bent zwanger of je bent het niet!, Dus van hieruit GEFELICITEERD, ik heb een week later een clearblue test gedaan ( deze kan je namelijk bewaren, als je er doorzichtige nagellak er op smeert ( leuk ideetje))? en die gaf een overduidelijke plus aan, het kan zijn, dat je hcghormoon die je bij de predictortest deed heel nihil was, maar elk beetje is door een test te traceren, dus wat ik net al schreef; een beetje zwanger zijn kan niet. Hopelijk heb je hier wat aan.... suc6 in je verdere verloop van je zwangerschap.


 
nou meid, van harte!!

Ik hoef niets meer te zeggen, want alles is hierboven al gezegd. Wat je idd wel kan doen is volgende week nog een keer een test, en je zal zien dat je een vette rose stip heb!

Groetjes Brenda (33w,4)
 
Misschien een rara vraag hoor maar als je dus op het vlakje van het plusje nagellak smeert blijft het plusje in beeld??? maareh er zit toch al een plastic laagje over heen??

Groetjes Alexx
 
Hoi Hoi,

Ik hoorde van de Moeder voor Moeders informatrice dat haarlak erover spuiten ook de streepjes duidelijk zichtbaar houdt voor in de toekomst. Het is te proberen natuurlijk!
Al moet ik zeggen dat mijn test van 3 weken terug ook aardig te zien blijft!

Groetjes, Janjos
 
Terug
Bovenaan