Wie kan mij helpen???

Ik ben de wieg op dit moment aan het klaarmaken. Er moet een nieuw matrasje in de wieg. Het oude matrasje voldoet absoluut niet meer aan de eisen van nu! Ik ben dus opzoek naar schuimrubber voor het matras. Ik ben hier al naar de markt geweest, maar helaas staat er geen kraam meer met schuimrubber. Wie weet waar ik het nog kan krijgen??????? Het liefst een beetje in het midden van het land, maar als ik er een eindje voor moet gaan is ook niet heel erg. Ik moet nou eenmaal toch een matras hebben.
Wie kan mij helpen????????????????

Groetjes van Gretl.
 
Hoi Gretl,

Wij hebben toen materiaal gehaald bij de Lappenland....weet niet of ze overal zitten, maar wel op meerdere plekken in NL.
Volgens mij is de site gewoon www.lappenland.nl staan vast wel vestigingen op!

Succes ermee.

groetjes,
Marije
 
Hoi Gretl,
Zo'n probleempje had ik ook een paar maanden geleden. Ik kreeg toen hier de tip om een matrasje te bestellen bij Prenatal. Daarvoor moest ik een mal maken van het originele matrasje (gewoon overtrekken op krantenpapier). Ze sturen dat op en dan wordt jouw matrasje op maat gesneden uit een matrasje dat iets groter is. Ik heb nu een keurig op maat gemaakt matrasje voor 40 euro (90x40cm, maar wel met gekke hoekjes), moest er wel drie weken op wachten.
Ik ben best handig en doe graag zulke dingen zelf, maar het idee dat ik nu een echt goedgekeurd wiegjesmatrasje heb, is me ook wel wat waard.
Je begrijpt vast al wat ik je  wil adviseren...

Succes ermee,
liefs, el.
 
Hier in Brabant heb je in Tilburg en Breda de Schuimrubberkoning zitten (google op schuimrubberkoning). Kan je op maat laten snijden en niet eens echt duur. Misschien is google op schuimrubber ook wel een goed idee, dan kom je echt verschillende adressen door het hele land tegen.

Succes ermee!
 
Hoi Gretl,

Wij hebben een heel oud ledikant hier past de matras van tegenwoordig (de standaard maat) niet in. Wij bestellen het matras bij de babyspeciaalzaak.

De meeste babyspeciaalzaken hebben een service van het op maat maken van matrassen. De extra kosten vallen reuze mee. Maar ja... ik kan niet in je portemonnee kijken.

Je kunt wellicht een zaak bij jou in de buurt bellen om te vragen of zij ook zo'n service hebben en wat de kosten zijn.

Succes
Ginny
 
Bedankt voor de geode tips. meiden! Ik ga vanavond even met mijn man naar Babypark in Kesteren en dan vraag ik gelijk of zij ook een matrasje op maat kunnen maken voor me. Ik hoop dat dat kan. In Amersfoort bij Gardo en Prenatal kunnen ze er ook een maken, dus ik ben inmiddels een heel stuk verder gekomen. Peoh, ik ben wel blij met jullie tips, want ik zat zelf echt even op een dood spoor. Nergens kan je hier schuimrubber vinden. Ik moet het nu dus even wat verder gaan zoeken, maar dat is niet erg. Gelukkig, het matrasje komt er dus wel.

Groetjes van Gretl.
 
Terug
Bovenaan