wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
eigenlijk hoor ik nog niet op dit forum thuis want ik ben (nog) niet zwanger.
maar ik heb een vraag voor de zwangeren.
ik ben altijd maar heel weinig ongesteld elke maand. ik moet er zelfs aan denken als ik naar het toilet ga dat ik mndv of tmp meeneem anders kan ik er de hele dag wel mee lopen. nu is mijn vraag ; hoe was dat bij jullie? ik hoorde nl van een vriendin van mij dat haar schoonzusje dat ook had en dat zij niet zwanger werd en hormonen ingespoten kreeg.  moet ik mij nu zorgen maken of zijn jullie wel gewoon zwanger geraakt met zo'n lichte ongesteldheid??

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr moon  

hoi hoi

Bij mijn eerste zwangerschap weinig en onregelmatig....bij mijn tweede veel en regelmatig dus ik denk dat het per vrouw verschillend is. Vraag anders eens info aan je huisarts...

Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn...

liefs Clau

Hallo

Of je nu zwaar of licht ongesteld bent, dat hoeft niets te betekenen. Als je wil weten of je wel een eisprong hebt kun je een temperatuurcurve bijhouden. Wanneer je problemen hebt met zwanger worden en je gaat naar de huisarts geeft deze in eerste instantie vaak ook de opdracht om een temperatuurcurve bij te houden. Rond de eisprong gaat je lichaamstemperatuur met ongeveer 0,5 graad omhoog en deze zakt weer op het moment dat je ongesteld wordt. Verder heb je rond de eisprong vaak meer vaginale afscheiding. Deze ziet er dan glazig uit en is wat dunner.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je snel zwanger wordt.

Liefs,
Anke

bedankt voor jullie reactie.

ben nu 23 dagen aan het temp. midden in mijn cyclus begonnen.(weet dat dat niet moet)
29 jan had ik mijn nod.
cyclus van +-32 dagen.
eisprong zou dus +-16 febr. moeten zijn.
mijn temp is nu gem 37.0 gr. dus we wachten maar even af.
ben benieuwd hoe mijn temp dan is.  

gr moon

Weet je dat je 's morgens moet tempen, voordat je opstaat? Dus termometer op je nachtkastje leggen. Zo krijg je meest betrouwbare curve.

Gr Anke

Dat je ongesteld wordt is belangrijk.
De mate van hoeveelheid helemaal niet.
Dat dat bij iemand anders wel zo was heeft waarschijnlijk niets te maken met dat ze weinig vloeide.
Mijn zus werd maar 3 keer per jaar ongesteld.
Dan heb je een probleem en heb je hormonen nodig.
Maar ik denk dat je er niet vanuit moet gaan dat je een probleem gaat krijgen.

SUCCES ERMEE

Terug
Bovenaan