Wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben kitty, 27 jaar oud en 6 weken in verwachting van de eerste.
Ik was deze heleweek helemaal gelukkig.
Ik ging vanwege buikkrampen naar de huisarts, blijkt het dat ik zwanger ben.
Ik had het gevoel dat ik de hele wereld aan kon.
Vanmorgen stond mijn hartje even stil.
Ik vond bloed in mijn ondergoed. Het is helderrood. Meteen de vk gebeld, en die vertelde mij dat het twee kanten op kan gaan. Het kan een innestelling zijn of de voortekenen van een mk.Ik heb al sinds een week krampen in mijn buik, maar de huisarts vertelde me dat dit kan komen door het groeien van de baarmoeder.
Wie heeft dit ook gehad? Wie kan mij helpen? Ik heb al andere verhalen gelezen over innestellingsbloedingen maar die begonnen allemaal met donker bloed, en bij mij was het echt dun en fel rood. Ik moet wel zeggen dat het heel weinig was en dat het inmiddels even is gestopt.

Moet ik me nu druk maken of niet? 15 maart een afspraak bij de vk. Kan niet wachten eigenlijk, maar we moeten maar geduld hebben.
Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen.
Veel liefs kitty

Hoi Kitty,

Ik heb ook een beetje bloed verloren toen ik geloof ik 6 wkn was maar was alleen idd bruin bloed.
Ik heb toen het advies gekregen om heeel rustig aan te doen; zorg ervoor dat je niks zwaars tilt, niet stofzuigen, geen zwaar huishoudelijk werk, absoluut geen dingen doen die niet goed voelen,  en zo min mogelijk stress.  
Dit verkleint de kans op een miskraam. het kan altijd nog misgaan dus het geeft geen garantie dat een miskraam daardoor uitgesloten word.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Veel succes!!

-x- Danielle
12 wkn en 2 dgn.

he kitty!!

GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!

mijn innesteling was wel heel helder rood en heeft 2 dagen geduurd maar wel heel ligt. verder heb ik wel eens, toen ik rond de 6 a 8 weken zat, heel licht rood bloed verloren, maar het was dan echt heel weinig. het kan zijn dat er dan een heel klein adertje is gesprongen van binnen aan gezien het allemaal heel erg door bloed is nu..

heel veel succes er mee!!

groetjes brigit (23 jr)
14wk, 1dg

Hoi,

Ik zou me op dit moment niet te druk maken. Het kan inderdaad 2 kanten opgaan. Maar op het moment dat je er dag en nacht aan denkt, wordt het gevoel dat het fout kan gaan alleen maar versterkt. Ik ben nu 11 weken zwanger en in het begin dacht ik ook alleen maar als het maar goed gaat. Iedereen zei op dat moment ook tegen mij dat ik moest genieten en er niet te veel aan te denken. Denk positief! Denk aan hetgeen wat er in je buik groeit. Ik ben kraamverzorgster geweest en ik heb heel vaak gehoord dat het om een innestelingsbloeding gaat. Veel succes.

Groetjes Natalie

bedankt allemaal,

Het is nu al weer opgehouden. Dus we gaan maar van het beste uit.
Het is wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met wat licht bloedverlies, omdat de meeste het hadden over donker bloed.
We proberen er maar weer van te genieten.

Liefs kitty

Terug
Bovenaan