wie kan mij helpen??

A

Anoniem

Guest
ik weet niet precies wat het is maar heb al dagen jeuk aan mn anus.. (naar om dit zo op de schrijven) ik heb ook laast van verstoppingen enzo maar drink nu rossvicee lakso en daarvan kan ik wel beter 'poepen'. maar wat is nou die jeuk? is er ook een zalfje voor ofzo?

liefs arianne

hoi,
het zou kunnen dat je last hebt van aambeien. dat kan erg jeuken en hoeft niet aan de buitenkant van je anus te zitten maar kan ook net in je anus ziten. (lekker praatje zo)
en omdat je zegt moeite te hebben met de stoelgang kan het heel goed dat je misschien te hard hebt geperst ( hierdoor ontstaan die dingen, en zwangerschap alleen is ook al een oorzaak voor aambeiein)
ik zou als ik jou was een tube sperti halen. dit is tegen aambeien, tegen de jeuk en kun je zonder problemen tijdens de zwangerschap gebruiken.
alvast suc6 ermee.
groetjes krista

kan ik dat gewoon bij de drogist kopen?

bedankt voor je tip!

Je kan ook last van wormpjes hebben??? heb je al eens gekeken in je poep?

Hoi,

Als het aambeien zijn kan je beter Curanol halen. Dit is speciaal voor de zwangerschapsaambeien. Dit hielp bij mij stukken beter dan Sperti.

Ingeborg

Hoi,

De vk heeft mij ook curanol voorgeschreven, speciaal voor zwangere! Het is effies lastig maar je komt er ook wel weer vanaf!

Succes,
groetjes  Sandra
(24 wk 1 dg)

Als het wel aanbeien zijn dan zou ik de HA ook vragen voor iets tegen obstipatie want vaak is dat de reden dat je aanbeien krijgt..
(bv laculose of movicolon oid)
Succes!!

Terug
Bovenaan