wie kan mij helpen?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben net naar de dokter geweest omdat ik helemaal niet lekker ben. Misselijk en ontzettend moe.
Aankomend weekend moet ik ongesteld worden.
Ze heeft toch voor de zekerheid een test gedaan, en er kwam een lichte streep tevoorschijn?!

Heeft 1 van jullie ook eerst een lichte streep gehad en daarna een duidelijkere??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Liefs Annie

Er is nu in een vroeg stadium getest, dus is het HCG hormoon nog niet zo heel hoog, dus kan de test ligt zijn.
Als je over 2 a 3 dagen nog een keertje test zal je zien dat deze duidelijker is.
Bij deze gefeliciteerd!!!

Groetjes, Sarah

een streep is een streep hoe licht ook.

denk dat ik je mag feliciteren.

Hoi,

Ik heb met zes dagen overtijd getest en kreeg ook een heel licht streepje, maar volgens de bijsluiter is een streepje hoe licht ook een streepje en ben je zwanger.
na 10 sec was hij bij mij ook beter zichtbaar en gewoon duidelijk.

Dus ik denk dat je je niet fit voelt omdat je zwanger bent, dus als het aan mij ligt gefeliciteerd meissie.

Doe over een paar dagen nog eens een testje dan weet je het zeker, of wacht tot je menstruatie uitblijft.

Succes
Liefs kyrabella

Dank jullie wel voor jullie positieve reacties!

Over 3 dagen test ik weer en dan hoop ik een duidelijkere streep te zien!!

Liefs Annie

ik had ook een hele licht streep, heb zelfs het nummer gebeld dat op de testverpakking stond met de vraag wat dat nu betekent haha.. en inderdaad; een streep is een streep, dus alvast -voorzichtig- gefeliciteerd!

El

hoi meiden,

Net nog een keer getest en er kwam een duidelijke plus in beeld!!!!!!

Ga nu snel werken!!

xxxx annie

Gefeliciteeerd!!!!!!!

Ik had ook eerst een licht streepje en drie dagen later een vette streep!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan