Wie kan mij helpen???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje aan jullie zwangere dames. Mijn vriend en ik zijn ook druk aan het klussen om een wondertje te maken. Ik ben nu op dag 21 van mijn cyclus en ik vind het zo vreemd dat ik helder rekbaar slijm blijf houden sinds dag 15. Ook heb ik al een week ongikrampjes en steken rechts in mijn onderbuik. Ik weet dat je rekbaar slijm krijgt rond je eisprong, maar die moet nu toch wel voorbij zijn? Mijn cyclus duurt ongeveer 30 dagen. Mijn vraag is nu aan jullie of jullie ook dit soort  bijzonderheden hadden voordat jullie een zwangerschapstest hebben gedaan toen jullie zwanger bleken te zijn? Ik weet wel dat ik gewoon moet afwachten, maar ik ben zo ongeduldig...

Liefs

Hoi,

Ik had een week voor dat ik ongi moest worden ook al ongi pijn snapte er niks van, maar dacht dat ik me verrrekend had, maar ik werd het niet die week erna toen ik het eigenlijk moest worden heb ik getest en ja hoor ik was zwanger dus wie weet jij ook, maar je moet nog wel even wachten voor een test, want die kan nu nog aangeven dat je niet zwanger bent. Nou succes met wachten.

Margot

Terug
Bovenaan