wie kan mij helpen

A

Anoniem

Guest
vraagje aan alle aanstnde moeders.]

ik zal me even voorstellen.

ik ben kim en 28 jaar. mijn partner en ik zijn nu aangekomen bij ronde 11 en hebben al wat onderzoeken gehad bij de gynacoloog omdat het tot nu toe nog niet gelukt is om inverwachting te raken.

nu zit ik in afwachting van mijn menstruatie en heb ik een beetje het gevoel dat het er aan komt.
laatst vertelde iemand mij dat zij bij alle 2 haar zwangerschappen een
menstruatie gevoel had in de eerste week/en.
wie heeft dit ook zo ervaren want elke keer als ik krampjes krijg dan stort mijn wereld al weer in en ga ik er al vanuit dat het niet zo is.
ik wil graag zo positief mogelijk blijven maar het duurt nu wel erg lang.

bedankt groetjes

Vervelend zeg, dat het lang duurt! Wij zijn zelf 6 maanden bezig geweest maar als je begint wil je eigenlijk gelijk zwanger zijn!
Dit is mijn eerste zwangerschap dus veel ervaring heb ik niet, maar ik had inderdaad wel het gevoel dat ik ongesteld moest worden, beetje kramperig in de buik en de rug. Dat had ik anders ook altijd. Had alleen wel wat meer last van mijn borsten, maar goed, zo nu en dan had ik voor mijn menstruatie ook pijnlijke borsten, dus helemaal vreemd was dat ook niet. Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je snel ook op het zwanger zijn forum thuis hoort. Heel veel geluk!!

liefs Baukje

bedankt voor je reactie

ja ik herken dit zelf ook.
de eerste maanden na het stoppen met de pil had ik alleen last van buik pijn voor en tijdens mijn menstruatie.
ne sinds een paar maanden beginnen mijn borsten een week van te voren al zeer te doen dus echt een zw kwaal.
dat had ik deze week ook maar sinds gisteren heb ik een erge griep dus door de paracetamol voel ik geen buik krampen en mijn borsten doen ook geen zeer meer.
ik ben nog niet ongesteld en zit nu op de 24 dag, mijn gemiddelde cyclus is 25 dagen dus echt weer heel spannend.

groetjes

Terug
Bovenaan