Hi Wendy,
Jouw verhaal komt mij ook bekend voor. Ik ben zelf 2,5 maand geleden bevallen van mijn 2e zoon. Ik was precies met 39 weken bevallen.
Net als jij had ik ook voorweeen zonder ritme. En dat duurde bij mij 1 week. De eerste keer dat ik dat kreeg dacht ik "o jee nu begint het" maar helaas het duurde maar enkele minuten en soms om het kwartier, maar verder als dat ging het niet. En dat elke dag weer (ook s'nachts). Op een gegeven moment toen ik het weer kreeg was ik het zat en belde (toen ik precies 39weken was) huilend mijn verloskundige op dat ze er echt iets aan moest doen. Zij heeft mij dan ook eerst gestript en daarna in afwachting of de weeen door zouden zetten. Hevige pijnen gehad, maar zette niet door, dus kwam ze s'avonds weer en heeft ze mijn vliezen gebroken, toen is het eindelijk doorgaan zetten.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat als je echt last van je weeen hebt en dat je denkt jeetje ik trek het niet meer bel dan je verloskundige op om te vragen of ze er iets aan kan doen, je bent tenslotte al over de 38e week.
Ik wens je alvast heel veel sterkte en kom op je kunt het!!!
Gr. priscilla