wie kan mij helpen?

hallo allemaal,

ik kom hier niet voor mezelf, ben wel bezig met zwanger worden maar nog niet zo lang (6 maanden incl.mk)maar heb een vraagje voor een vriendin van mij:

ze was 1 jaar en 10 maanden niet ongesteld geweest, heft pilletjes gehad maanden geleden en die hielpen ook niet
toen inens werd ze een keer spontaan ongi, helemaal gelukkig maar daar bleef het bij...ze heeft tabletjes gekregen weer om ongi op te wekken en deze   keer hielp dat!toen met clomid begonnen om eisprong op te wekken...
eerste echo positief ze had 4 eitjes, dat is teveel maar eerst afwachten hoe ze groeien,
de echo erna bleek dat 1 goed gegroeid was, dus helemaal bliij (alweer)nou ging ze maandag voor echo en bleek dat haar LH te laag was en ze dus geen eisprong zou krijgen...hevige terleurstelling natuurlijk...nou werd haar aangeraden om wel ovulatietesten te doen en tot de dag van vandaag is die negatief...nou belde ze van daag er zei ze dat ze het achteraf gezien wel te vroeg deed, die ovulatietesten, namelijk om 6:00 's ochtends...
ze heeft al een paar dagen hele pijnlijke en grotere borsten dus heeft het gevoel dat ze toch haar eisprong heeft gehad...

nou is mijn vraag jaja daar komt die eindelijk:
kan het zijn dat ze geen eisprong heeft maar toch gevoelige borsten heeft?of zal ze dan toch haar eisprong gehad hebben?en kan het zijn dat ze te vroeg op de ochtend de ovulatie testen heeft gedaan?
vind het heel moeilijk voor haar en vandaar dat ik me afvraag of jullie antwoord kunnen geven op deze vragen

alvast bedankt

liefs leetje

Hoi Leetje
Wat toppie dat jij je zo inzet voor je vriendin terwijl je jezelf niet zo lekker voelt momenteel. Het enige wat ik weet ik dat je die ovulatietesten pas beter kan gebruiken bij je 2e of 3e plas van de dag. Als je urine té geconcentreerd is kan de uitslag niet goed zijn. Dat staat ook vaak in de bijsluiter. Van die borsten zou ik niet weten eigenlijk.
p.s. hoop dat je mannetje lekker vrolijk thuiskomt

x Costa

Terug
Bovenaan