wie kan mij helpen

A

Anoniem

Guest
ik heb vorigeweek inseminatie gehad en ik heb iedere keer wat buik pijn hoort dat er bij  
nou ik hoop dat er iemand is die mij hier andwoord op kan geven ik zit er wat over in
nou ik hoor het wel gr annebel

Hoi Annebel, ik had de na de eerste IUI ook continue kleine buikpijntjes.......maar ik was er ook continue heel de dag mee bezig en je denkt er dus de hele dag aan, bij jou misschien ook. Na mijn 2e IUI heb ik voorgenomen om afleiding te zoeken en dat helpt....heel mijn agenda staat vol, ik heb bijna iedere avond wat te doen, maar het helpt wel heel goed. Dus mijn advies: zoek afleiding, probeer je alleen maar bezig te houden met leuke dingen, ga lekker shoppen, uiteten, maar goed ook andere dingen die je leuk vind kan ook natuurlijk. Dan heb je veel minder tijd om te piekeren en voel je je buikpijn waarschijnlijk ook niet meer........

Zet hem op, je kan het best!

Groetjes, Pleun

Hoi Annebel,

Ik had al eerder op je willen reageren, maar heb het niet gedaan. Nu ga ik het toch doen.
Ik zie dat je iedere dag op allerlei topics berichtjes zet met vragen om hulp bij alle dingetjes die je voelt.
Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar ik denk dat je toch echt moet proberen om het een beetje van je af te zetten. Ik ben bang dat je straks in zo'n groot gat valt als blijkt dat de IUI niet gelukt is (ik duim natuurlijk voor je dat hij wel gelukt is!!!).
Probeer wat afleiding te zoeken en focus je ergens anders op.

Even voor de duidelijkheid: ik maak me gewoon wat zorgen dat je in een megadip komt. Het is dus goed bedoelt hoor.

Sterkte, groetjes aslan

Hoi  Annebel,

Ik wilde ook al eerder reageren op je, maar ook nog niet gedaan.  Maar omdat Aslan dit wel hebt gedaan, doe ik het ook maar.  Mij viel het ook al op dat je constant allerlei vragen stelt over kwaaltjes, hier en op het zwanger zijn forum. Dit is natuurlijk helemaal niet erg (begrijp me niet verkeerd) maar je bent er volgens mij echt 24 uur per dag mee bezig. En juist dan ga je je allerlei kwaaltjes inbeelden. Je wilt ze graag  hebben dus dan voel je ze ook echt. Je zit je dan echt helemaal gek te maken   (en zwanger te voelen) en als je dan toch ongesteld wordt, dan is de teleurstelling des te groter. Probeer je gedachten te verzetten en deze 2 wkn allemaal leuke dingen te doen. Leuke kleren kopen helpt bij mij erg goed.
Dit is geen kritiek op je, maar ik probeer om je tegen jezelf te beschermen, anders trek je dit niet hoor.
Ontspan (is moeilijk, ik weet het) en veel succes met wachten.

Kruimel

Terug
Bovenaan