wie kan mij helpen!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik ben niet te vreden over het ziekenhuis waar ik nu ben mijn baarmoederslijmvlies is niet goed genoeg en hier zeggen de artsen dat daar niets aan te doen is heeft iemand daar ervaring mee zo ja hoe krijg ik dit dan beter !!
maar ik twijvel of ik hier wel moet blijven of niet naar een gespecialiceerd ziekenhuis moet gaan ik kom zelf uit noordholland en weet niet echt goed welk ziekenhuis goed aangeschreven staat voor fertiliteitsbehandelingen ik hoop dat iemand mij hier mee helpen kan ik ben heel blij met informatie alvast bedankt meiden veel succes allemaal           veel liefs van joyce

Hoi Joyce,

Vervelend dat je zo afgescheept wordt.
Wat is er precies aan de hand met je baarmoederslijmvlies? Wordt het niet dikker naarmate je eisprong naderd? Want dan kan je misschien Progestan bolletjes gebruiken. Dit zijn vaginale bolletjes die je tot 15 dgn na je eisprong in moet brengen, 2 x p.d. Dit is om je slijmvlies zo optimaal mogelijk te maken voor de innesteling van je eitje.

succes
Kruimel

Hoi Joyce,

Ik kan helaas geen antwoord geven op je medische vraag. Ik weet alleen dat ik eerst in een klein ziekenhuis behandeld ben, waar ik ook niet zo tevreden was. En toen overgestapt ben naar het VU in Amsterdam. En die zijn echt super. Een apart gebouw, open tijdens weekenden, feestdagen.. alles. Het VU is echt 1 van de beste ziekenhuizen op dit gebied, en het kan voor jou niet ontzettend ver zijn als je in Noord Holland woont? Misschien kan je ze gewoon bellen en vragen hoe het werkt als je eventueel over wil stappen, zo heb ik dat ook gedaan.
Succes!
Groeten, Saar.  

Terug
Bovenaan