Wie kan mij helpen?

Hallo meiden,

Inmiddels is mijn laatste miskraam een half jaar geleden. We zijn natuurlijk nog druk aan het oefenen. Mijn cyclus is erg regelmatig en daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad, dit is dus 3 dagen geleden. Vanochtend zat ik op het toilet en voor ik doorspoelde zag ik nog net een sliert slijm die ik wel wat erg donker geel/lichtbruin vond. Maar ja, ik spoelde dus al door en zag het gewoon te laat.

Nu zit ik inmiddels op mijn werk,  na het plassen net  afvegen en ja  rozig/oranje afscheiding. Jullie voelen de vraag natuurlijk al helemaal aankomen, zou dit een innestellingsbloeding kunnen zijn???? Ik dacht dat die altijd rond 5/7 dagen na je eisprong plaatsvindt. Ik kan op internet zo gauw niet echt iets vinden. Hier zitten genoeg meiden die ervaring hiermee kunnen hebben dus vandaar dat ik het hier drop?

Ik heb dit nooit, in het begin van na mijn miskraam in dec. had ik de eerste helft van mijn cyclus wel een wat donkere afscheiding maar nooit na mijn eisprong nog. Ik vind het heel apart en hoop dat jullie me antwoord kunnen geven.

Liefs van mij.

Hoi Biate,

Tja, ik ben natuurlijk geen dokter maar ik zou ook denken aan een innestelingsbloeding. Toen ik zwanger was had ik dat nl. ook (weet alleen niet zeker hoeveel dagen dit na de eisprong was). Wel weet ik nog dat het toen  heel helder, rozig/rood,  bloed was.

Ondertussen ben ik er in ieder geval wel achter gekomen dat er niet 1 leidraad is die je kunt volgen wat betreft wel of niet zwanger zijn en de zwangerschap an sich, alles schijnt mogelijk te zijn, dus waarom ook geen innesteling na al 3 dagen?

Ik denk (ook al klinkt dat wel erg simpel) dat er niets anders op zit dan de komende anderhalve week af te wachten, ik duim in ieder geval voor je!

Liefs,
Brigitte

Zelf heb ik nooit een innestelingsbleoding gehad, van het vruchtje zelf. Wel heb ik bij de laatste zwnagerschap een innestelinsgbleoding van de plecenta gehad (voor de toen dienstdoende arts) Ik kan deze ervaring dus niet met je delen.

Na mijn eisprong heb ik geen afscheiding meer, maar bij de laatste zwnagerschap had ik na een dag of 5 wel weer wat afscheiding dat in de eerste drie maanden bleef.
Gisteren had ik ook weer wat afscheiding. Maar da's dus gewoon wit.

We zitten nu samen in spanning.

Succes

Liefs
Miep

Hi Biate,

Ik heb hier ook geen ervaring mee maar zat net te lezen in mijn zwangerschapsdagboek. Die ik nu toch maar voorzichtig aan in ga vullen, we maken zoveel mee dat moet ik toch ergens kwijt en een beetje vertrouwen is nooit weg.

Daar las ik ook over de innesteling. Het klompje cellen komt op de vierde dag aan in de baarmoeder waar het zich in gaat nestelen. Misschien is het dus niet gek dat je wat bloed verliest rond deze 3e  dag, kan natuurlijk  ook zijn dat je eisprong iets eerder was, toch?

Ik ben niet zo'n rekenwonder en zie de nod-lijst niet zo snel. Klopt het dat je rond 4 juli kan gaan testen? Ik hoop echt voor je dat het raak is. Zeker nadat je je zo positief voelde laatst na je bezoek aan de gyn zou dit een mooie verrassing zijn. Als het niet positief is wel dat geweldige gevoel vasthouden hoor!!!

Liefs,
Daantje

hoi Biate,

Na de eisprong had ik dat de laatste keer ook drie dagen erna wat lichtbloedig slijm.

Lijkt mij wel een eisprong en ik bleek inderdaad ook zwanger te zijn.

Ik weet niet wanneer je nod is, maar ik hoop op een wonder voor jullie hoor.

En ik zal ook zeker aan je denken meid.

veel liefs Hester  

Hee dames,

Bedankt voor jullie reacties! Hester had jij alleen dat bloedverlies, toen je zwanger was of ook gewoon wel?
Mijn nod is 28 juni, dus over 5 dagen, ben erg benieuwd. Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Hester succes vandaag met je dochter!
Liefs Biate

Lieve Biate,

Ik heb nooit een innestellingsbloeding gehad maar ik hoop dat het bij jou nu wel het geval is. Ik ga voor je duimen de komende dagen, ik vind dat het wel tijd is dat jij een positieve test in je handen zal houden en dat dan alles goed mag gaan.

Ik hou het wel in de gaten,

Liefs Po

Heej Pooo

Leuk om even van je te horen, schiet mooi op je zwangerschap of niet, af en toe loer ik nog wel even op het oktober forum. Heb er verder niets mee maar jij en Gitta zitten erop toch wel 2 trouwe forummaatjes.
Ik vind zelf eigenlijk ook wel dat ik een keer een positieve test mag krijgen, maarja....zo werkt het helaas niet...bovendien zijn er nog heel veel die het hebben verdiend. Maar wel erg lief dat je aan me denkt.
Ik ga even op oktober forum kijken of ik je daar kan vinden.
Liefs van mij

Terug
Bovenaan