Wie kan mij helpen?

Hallo allemaal,

Ik ben Aster en ik ben 29 jaar. Ik heb een gezonde zoon maar wij zijn al een tijdje bezig voor een tweede. Ik raak wel heel snel zwanger maar raak het telkens met een onbekende reden weer kwijt. Ik ben 2 keer gecureteerd en heb 1 keer tabletten moeten gebruiken voor een afdrijving omdat het niet natuurlijk weg gaat.Nu kunnen mijn man en ik dit laten onderzoeken waarom het elke keer mis gaat,maar mijn vraag is eigenlijk wat zijn de eerste testen waar ze mee beginnen? Ik vindt het een beetje eng allemaal.
Wij gaan bijna denken dat onze zoon een echt wonder is voor ons........Wie kan mij hier meer over vertellen zón eerste bezoek aan de gyn en daarna??????

Alvast bedankt,

Aster.

Hoi Aster,
ik had dit al ergens anders gelezen kan je niet helpen, maar goed dat je hier komt vragen, er zijn hier mensen met veel ervaringen, dus wie weet ook iemand die jouw vragen kan beantwoorden, succes

Hallo Aster,

Vervelend dat je ook meerdere malen je vruchtje hebt verloren. Tuurlijk is jullie zoon een wonder maar denk niet dat er niet nog een kindje zal komen.... Het feit dat je in ieder geval vrij snel zwanger raakt is natuurlijk al heel erg bijzonder en mooi...natuurlijk moet het wel blijven zitten en dat gebeurt niet.
Jullie hebben niet een vruchtbaarheidsprobleem omdat je al meerdere malen zwanger bent geweest. Ik vermoed dat ze bloedonderzoeken gaan doen, stollingsonderzoek en chromosonen, meestal komt er niets uit deze onderzoeken.
Ik heb zelf nog geen onderzoeken gehad, ik weet dit van verhalen op het forum. Ik hoop dat je hier iets mee kunt en dat misschien anderen je meer info kunnen geven.
In ieder geval heel veel succes.
Liefs van mij.

Terug
Bovenaan