Hallo hier een moeder die het allemaal even niet meer weet.
Ons dochtertje is nu bijna 3 weekjes oud.
De eerste weken heeft ze ons echt verwend en ging na iedere fles lekker slapen en dus zonder probleem naar bed.
Nu is dat steeds minder aan het worden.
Bijna zo erg dat ik helemaal op ben.
Het meisje drinkt ook niet altijd goed haar flesjes.
Dus weet je niet echt meer of ze huilt van de honger, kramp, het alleen zijn. het moe zijn?!?!?
Ook weet ik nu niet hoeveel voedingen ze mag en heoveel erin mag/ moet zitten.
We biedenhaar nu zo'n 100 tot 120 aan maar soms drinkt ze nog geen 70 en slaapt ze heel erg onrustig maar 4 uurtjes en dan drinkt ze 110 en is ze niet in slaap te krijgen.
Soms denk ik het zijn krampjes maar heel vaak weet ik het echt niet meer.
En ik hoor dus geen verschil in d'r huiltjes.
Wie o wie kan ons raad geven??
Loop nu overdag met d'r in een draagdoek maarja dat kan ik ook niet eeuwig blijven doen.
En s'nachts is dit helemaal geen optie natuurlijk.
Na het flesje vna 8 uur - 9uur s'avonds valt ze bij ons op de bank in slaap en probeer
ik d'r vaak naar bed te brengen.
Soms lukt dit om 10 uur maar vanavond weinig succes en ligt ze er nu nog.
Dan krijgt ze nog een voeding even voor 12en en s'nachts rond 3 a 4 uur.
Ligt eraan hoelaat ze komt.
In het begin liet ze er rustig 4 a 5 uur tussen s'nachts maar dit wordt nu dus steeds korter. Dus ben ik bang dat ze overdag te weinig krijgt???
Nou ik hoop echt dat iemand of dit herkend en ons weer op het goede pad kunnen helpen.
Alvast bedankt PV
Ons dochtertje is nu bijna 3 weekjes oud.
De eerste weken heeft ze ons echt verwend en ging na iedere fles lekker slapen en dus zonder probleem naar bed.
Nu is dat steeds minder aan het worden.
Bijna zo erg dat ik helemaal op ben.
Het meisje drinkt ook niet altijd goed haar flesjes.
Dus weet je niet echt meer of ze huilt van de honger, kramp, het alleen zijn. het moe zijn?!?!?
Ook weet ik nu niet hoeveel voedingen ze mag en heoveel erin mag/ moet zitten.
We biedenhaar nu zo'n 100 tot 120 aan maar soms drinkt ze nog geen 70 en slaapt ze heel erg onrustig maar 4 uurtjes en dan drinkt ze 110 en is ze niet in slaap te krijgen.
Soms denk ik het zijn krampjes maar heel vaak weet ik het echt niet meer.
En ik hoor dus geen verschil in d'r huiltjes.
Wie o wie kan ons raad geven??
Loop nu overdag met d'r in een draagdoek maarja dat kan ik ook niet eeuwig blijven doen.
En s'nachts is dit helemaal geen optie natuurlijk.
Na het flesje vna 8 uur - 9uur s'avonds valt ze bij ons op de bank in slaap en probeer
ik d'r vaak naar bed te brengen.
Soms lukt dit om 10 uur maar vanavond weinig succes en ligt ze er nu nog.
Dan krijgt ze nog een voeding even voor 12en en s'nachts rond 3 a 4 uur.
Ligt eraan hoelaat ze komt.
In het begin liet ze er rustig 4 a 5 uur tussen s'nachts maar dit wordt nu dus steeds korter. Dus ben ik bang dat ze overdag te weinig krijgt???
Nou ik hoop echt dat iemand of dit herkend en ons weer op het goede pad kunnen helpen.
Alvast bedankt PV