wie kan mij helpen?

Mijn dochter van bijna 9 maanden oud kamt met slaapproblemen (en mama ondertussen ook), dit is begonnen nadat ze gigantisch ziek is geweest een keer...daarna is het niet meer normaal geworden...
Ik heb een vast bedritueel die gaat ook prima...18:30-19:00 badje, papfles (180cc), boertje, bed... en dan slaapt ze ook de eerste tijd...meestal rond 21:30 begint het gezeik...huilen/krijzen...staat rechtop in haar bed nog half slapend en niet stil te krijgen...ga ik met haar op mn bed zitten en na een uur anderhalf uur (en flesje omdat ze niet zoveel drinkt overdags) valt ze eindelijk weer in slaap en als ik geluk heb dan blijft ze ook slapen als ik wegloop. daarna om 23:00 weer de sirene...huilen...til haar op geef een knuffel en ze valt weer in slaap....dan rond 1:00 is het prijs weer flesje en proberen weer een uur haar in slaap te krijgen...om 3:00 komt ze dan weer... en dan trek ik het zelf niet meer dus leg ik haar op een aankleedkussen bij ons op bed... maar ook dat maakt geen verschil want ze blijft dus komen...4:00-5:00-6:00 en als ik een beetje geluk heb kan ik het tot 7:15 rekken...daarna vast ritueel en schema voor de dag...tussen 9:00 en 10:00 weer haar bed in slaapt ze 2 uurtjes meestal... en tussen 13:00 en 14:00 te slapen leggen en slaapt ze een uurtje...ze wil ook niet meer slapen...als ik haar optil heeft ze wel vaak last van scheten laten veel achter elkaar... en het is ook niet zo als ze huilt en ik kom haar kamer binnen en til haar op...dat ze stopt met huilen... en als mn man haar optilt huilt ze nog langer....verder heb ik ook geprobeerd haar even door te laten huilen/krijzen...maar dit mocht ook niet baten... ze stond rechtop in haar bed en hyperventileerde helemaal en schokkerig...en heb haar de eerste twee uur niet rustig gekregen....wat kan ik doen... word er ondertussen een beetje radeloos van en moet gewoon met haar meeslapen overdags anders trek ik het niet....heeft iemand raad?
 
Hoi,

Heb je dit probleem al op het consultatiebureau gemeld? het is inderdaad niet niks zo elke nacht, je zegt dat ze scheetjes laat dat kan wat te maken hebben met de darmpjes, had mijn zoontje ook wel eens s'nachts last van maar dat ging niet de hele nacht zo als bij jou lijkt me erg vermoeiend voor je!
Ik zou er maar mee naar het consultatiebureau gaan of even bellen veel sterkte!!

Groetjes Trischa
 
Hoi, hoi,
Mijn dochtertje is pas 7 maanden, maar is nu ook 's nachts vaak wakker. Dit komt omdat haar boventandje komt, tenminste dat denk ik.

Mijn nichtje heeft ook gehad wat jij beschrijft, met koorts dacht ik. En zij had last van haar kiezen. Mijn schoonzus zei dat ze soms paracetamol gebruikte omdat het zo'n pijn deed, zodat ze iets sliep. Misschien een ideetje? (niet dat ik bedoel dat je haar een pijnstiller moet geven zodat ze slaapt, maar dat ze misschien pijn heeft en daarom niet kan slapen).

succes
 
Terug
Bovenaan