wie kan mij helpen ???

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb eigelijk wel dringent advies nodig. mijn zoontje van 6 maand oud is nou al een paar dagen verkouden, en zijn tandjes beginnen door te komen. maar sinds vandaag voelt hij wat warmer aan en hij spuugde net zijn hele potje fruit uit wat hij vanmorgen heeft gehad en het restje melk van vanorgen 8 uur. hij hoest ook verschrikkelijk erg !! ik gebruik de druppels van vsm voor de tandjes en heb vanmorgen luuv op zijn borst en rug gesmeert en er ligt ook al een halve ui onder zijn bedje. hij wou zijn flesje net ook al niet en ligt het liefst de hele dag te slapen. wat moet ik nou doen ?? hij is verder wel vrolijk maar toch niet zich zelf

iemand een tip voor mij ???

groetjes simone

Als zijn neus ook dicht zit kan je nog neusspray gebruiken voor je de fles geeft. en Pararcetamol?
maar als je het niet vertrouwd kan je beter even de huisarts bellen, zo voor de feestdagen!

Sterkte er mee

|Groetjes sylvia

Waarom zou je aan blijven sukkelen. Ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan

Heb je zijn koorts al opgenomen?? Als je het niet vertrouwd dan moet je gewoon bellen hoor!! Bij onze huisarts mag je voor kindjes onder het jaar altijd bellen en dan mag je altijd dezelfde dag nog komen...
Ik zou gewoon ff bellen!
Laat je nog wat weten?
Gr. Anne-Marie

Neem geen risioc en bel de dokter, straks zit je met de feestdagen en  moet je misschien naar de 1e hulp ofzo. En misschien zegt de dokter wel dat het meevalt maar dan ben je in iedergeval gerust gesteld, lijkt mij,
succes,
Sonja

bedankt voor jullie snelle reactie's !!!

ik heb de dokter gebeld, moet gaan stomen om het slijm los te "weken"
hij had een lichte verhoging 37,8 dus dat viel mee gelukkig. en zoveel mogelijk drinken aan bieden dus ik hoop dat het allemaal weer goed komt.

groetjes simone

Terug
Bovenaan