wie kan mij helpen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
wie kan mij helpen
me zoontje van 11 maanden wil niet meer slapen in zijn eigen bedje
sinds we verhuisd zijn.
we weten niet meer wat we moeten doen

Hoi

mijn zoontje wou ook een poosje niet meer bij de oppas slapen en als hij het bedje zag begon hij al te huilen,
mijn oppas heeft toen mij zoontje in het bedje gezet met peelgoed en lekker laten spelen  in het bedje en zij is toen aan het werk gegaan in de slaapkamer, ze heeft de slaapkamer schoongemaakt en praatte steeds tegen hem en liep dan af en toe weg en daarna was het later geen probleem meer als hij moest slapen, dus misschien kun je het spelenderwijs oplossen
hoop dat het lukt
succes

groetjes ilona

je kan ook proberen om het bedje anders neer te zetten, misschien loopt er een aardstraal en dan slapen kinderen ook niet.......en herkenbare dingen bij hem in de buurt neerzetten van voor dat je verhuisd bent zoals knuffels enz.

De enige tip die ik je kan geven is om alles zo vertrouwd en eigen mogelijk te maken.Maar dat zul je vast al wel geprobeerd hebben met beddengoed,knuffels,naar bed breng ritueel enz.

Succes ermee!

Groetjes Jessica

Vandaag naar de huisarts geweest, een hele lieve vrouw.
Ze stelde me gerust en wilde me liever niet doorsturen voor een echo.
Toen ik vertelde dat ik het idee had dat het niet goed zit en dat ik dat idee bij onze 1e nooit gehad heb, schreef ze de verwijzing.

Woensdagmiddag moet ik voor de echo, erg spannend.

Bedankt voor alle reacties, dat helpt me een beetje tot woensdag door !

Terug
Bovenaan