wie kan mij helpen

Hoi hoi

Even een vraagje.
Heeft iemand een idee voor een gezonde snack. Het is gewoon raar. Iedere avond om een uur of 9 dan heb ik toch een trek. Gister heb ik 2 boterhammen en een sultana gegeten maar dan heb ik nog steeds trek. Dus wie heeft er nog een ander idee om als gezonde snack te eten ipv chips of andere rommel. Anders schiet het afvallen nog niet   op.

Veel liefs,

Rachel

Ik eet dan rijstewafel met kaas. Of sesamknäckebröd met philedelphia...
Je kan het nog lekkerder maken met cherrytomaatjes, die zo ook lekker zijn.
Groetjes.

Hoi Rachel,

2 boterhammen en een sultana zouden er echt voor moeten zorgen dat je geen trek meer hebt. Eet je op de rest van de dag wel voldoende? Als je overdag te weinig eet krijg je s avonds vreetbuien (ik spreek uit ervaring  ) Probeer over de dag heen genoeg te eten en als je s avonds honger krijgt alleen maar fruit en rauwkost te knagen. Een zakje worteltjes bijvoorbeeld doet wonderen.....

Groetjes

Wasabi

Hi dames,
Ik heb pas een raar lichaam.
Ik eet gemiddeld bijna een half brood per dag, bruin wel te verstaan. s`Avonds eet ik gewoon een vol bord en rond negen uur kom ik weer om van de honger.
Met als gevolg dat ik weer vier boterhammen eet of een pak koekjes, ik weet het is heel slecht.
Niet fijn
X

Hoi hoi,

ik herken die enorme "trek": ik zou 's avonds tussen 8 en 9 uur weer een volledige maaltijd kunnen eten. Volgens de gyn komt het door de borstvoeding, omdat dat van sommige vrouwen 500 calorieën per dag meer vraagt!! HIj adviseerde om vaker op de dag te eten, kleine hoeveelheden. Dus gewoon om 3 uur nog eens een boterham en om 8 uur nog eens. Het zou wel eens kunnen kloppen, want ik vreet me helemaal klem en ben al mijn extra zwangerschapskilo's alweer kwijt!! Snap d'r helemaal niks van (normaal gesproken kom ik al aan als ik maar aan chocolade denk!!). Ik snack nu 's avonds gezond door bijvoorbeeld een schaaltje druiven te verorberen. Dat knabbelt lekker weg en het is gezond. Ook drink ik veel water en neem ik die extra boterhammen overdag. Succes d'r mee!

groetjes Mie

Terug
Bovenaan