wie kan mij helpen?????

hoi damens

ten eertse gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
sommige van jullie kennen mij mischien wel maar zal even in het kort vertellen wie ik ben.
ik ben kim en al meer dan 1.5 bezig. pas een kijkoperatie gehad en alles is goed bij ons alle 2.
ik heb eind aug 1 week de pil moeten slikken om een eisprong te voorkomen voor de operatie. 4 sept gewoon een goede menstrautie gehad die 5 daagjes duurde tot dinsdag 8 sept. dinsdags sex gehad en donderdags ( vanaf die donderdag gevoelige bortsen) verder om de dag gekust en nu bijna 2 weken later heb ik nog steeds zere borsten. 2 dagen geleden werd ik er gewoon wakker van en heb me die dag ook erg moe gevoeld, gisteren waren mijn borsten weer slapper maar nu staan ze weer op springen. ik heb vorige week maandag ook wat vuil verlies gehad ( beetje bruin met bloed) meer niet.

nog 1 week en dan heb ik mijn nod .
wie herkent dit?

groetjes kim

Hoi Kim,
Of het helpen is weet ik niet maar ik kan je wel zeggen dat ik wist dat ik zwanger was omdat ik zo'n last van mijn borsten had. Ik kon er ook niks aan hebben en werd er ook vaak wakker van. Nu ben ik 12 weken en moet ik zeggen dat ik er geen last van heb op het moment! Ik hoop voor je dat het bij jou hetzelfde is en dat je iets kunt met mijn ervaring!
Groetjes Chantal

hoi chantal

bedankt voor je reactie
normaal heb ik een dag of 5 voor mijn nod ook zere borsten ( had jij dat ook altijd) maar nu dus al bijna 2 weken terwijl ik pas over 6 dagen mijn nod heb en het wisseld per dag.

ik hoop dat het bij mij ook zo uitpakt als bij jou.

groetjes kim

Ik heb eigenlijk elke cyclus wat gespannen borsten en een wat zwaar gevoel in mijn buik. Behalve als ik net zwanger ben! Bij alle 4 keer was dat zo.

Maar spannend is het wel.

hoi swiepie

ik heb ook altijd voor mijn nod gevoelige borsten maar zaterdagnacht en zondag was echt het toppunt. ik werd er wakker van.
ik ben nu echt op van de zenuwen dus nog een paar dagen afwachten.

groetjes kim

Hoi Kim,
Ik heb er meestal ook wel last van maar niet zo erg als met de zwangerschap.En dat was ook altijd maar 2 dagen en daarna zakte het weg... Is natuurlijk bij iedereen anders maar ik weet wel dat ik in het begin gek van die dingen werd.Had ze er het liefste afgehaald haha zo erg vond ik het.Maar is voor eengoed doel en uiteindelijk wordt het wel weer minder!Ik ga voor je duimen!!
Groetjes Chantal

hoi chantal

ik heb het ook altijd een paar dagen voor nod maar nu heb ik het al 2 weken een klein beetje en zaterdag ( 11 dagen voor nod) was echt het toppunt.

teste jij snel positief?

groetjes kim

Terug
Bovenaan