Wie kan mij helpen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik snap het ff niet meer, 25 mei gewoon weer ongesteld geweest. Ben daarna op 5 juni begonnen met ovulatie testen. deze had twee streepjes op 15 juni. Daarna flink geklust en daarna en daarvoor ook. Maar nu dient volgens mij toch mijn menstruatie zich weer aan. Ik snap er echt geen bal meer van. Ik kan er geen peil op trekken hoe het allemaal zit met mijn cyclus. Weet iemand hier wat van?

Ik had toch veel eerder mijn twee streepjes moeten hebben of niet nu al beginnend ongesteld te worden?

Wie kan mij helpen?

Gr tamjo

wanneer je ze wel of niet moet hebben, daar snap ik dus ook niet altijd wat van maar twee strepen is wel je eisprong!! op het juiste moment geklust dus.....

hoewel 5 dagen erna al ongsteld?? dat is dan wel weer heel raar....

maja dat heb ik ook 5 maanden gedaan met ovulatie testen en leverde niets op, steeds weer ongesteld, toen waren de testen op en dacht ik stik ook in je testen , niet gebruikt en toen zwanger geworden........

dus tja ik zou die testen niet adviseren, ieder geval heb je wel een eisprong en daar moet je heel blij om zijn. ik blijf voor je duimen

Dankje. Ben nog niet echt ongesteld maar meer donkere afscheiding (sorry hoor) maar verwacht dat ik morgen gewoon weer ongesteld word. Snap echt niks meer van mijn lichaam.

Hoi Tamjo,

Het kan ook een bloeding zijn van een innesteling. Wil je geen valse hoop geven maar kan wel. Ook ik ben geen fan van de ovulatietesten. (ik zou volgens die dingen meerdere keren per maand een eisprong hebben, terwijl na onderzoek bleek dat ik zelf helemaal geen eisprong had).

Ik wens je veel succes!

Groetjes Supertje

Ik vraag me af of je wel eens getemperatuurd hebt. Dat heeft mij veel inzicht gegeven in mijn cyclus. Dan kan je ook checken of de positieve ovulatietest overeenkomt met een ovulatie gemeten via een verhoogde temperatuur. Ik zeg dit omdat als je na 5 dagen na je ovulatie al ongesteld wordt deze periode te kort is om zwanger te kunnen raken. Dan kan de eicel wel bevrucht worden, maar heeft het geen tijd om in te nestelen. Het spoelt er in wezen direct uit. Deze periode moet daarom minstens een dag of 10 zijn! Dat is zeker iets om direct mee naar de dokter te gaan en geen jaar mee door te emmeren.

Maar goed, ik wil je niet ongerust maken, misschien waren de ovulatietesten wel gewoon onjuist of heb je inderdaad een innestelingsbloeding. Je weet het allemaal nooit, en met temperaturen kan je de fase na je ovulatie in ieder geval vastleggen.

Een goede site voor meer informatie over temperaturen is: http://www.fertilityfriend.com/

Veel succes!

volgens mij zijn de ovulatietesten ook echt iets van de laatste tijd..echt een beetje een hype aan het worden..
Zal proberen de cyclus bij te houden en dan een beeld te krijgen wanneer je het meest vruchtbaar bent..ipv vertrouwen op onbetrouwbare testen!

Terug
Bovenaan