Wie kan mij helpen?

Beertje87

New member
Hoop dat iemand mij kan helpen?

14 december laatste keer menstruatie gehad.30 dec eisprong gehad.nu sinds woensdag bruine afscheiding en savonds een beetje helder rood met afvegen daarna weer bruine afscheiding. Donderdag avond toen ik uit bad kwam was het heel even weer rood en nu de rest van de tijd weer bruin.het is niet extreem veel dat ik een tampon ofzo moet in doen.soms is het alleen maar met naar de wc gaan en verder overdag niks.Ik heb dit bij mij zoontje niet mee gemaakt.dus schrok echt toen ik het voor de eerste keer zag!! Maar is dat een innesteling bloeding? En zo ja is het dan een goed teken ? Ik heb de rest van de maanden dat helemaal nog niet gehad.wij zijn vanaf september bezig voor een 2e.moet nog 5 dagen wachten dan is het weer de dag van de menstruatie of juist niet haha. Heb wel last gehad van mijn tepels rond de eisprong en erna maar dat is nu ook weg.heb alleen rechts onderin beetje krampjes in mijn buik sinds gisteravond.

Wie kan mij helpen?

Dank je wel meiden
 
<p style="text-align: center;">Ik denk dat dat met de innesteling te maken heeft.. M'n zwangere vriendin had het ook nu en niet bij haar dochtertje.. En kan geen kwaad!</p>
Je kan helaas niets anders dan wachten.. Ik wacht met je mee.. (Ook NOD over 5 dagen) ik heb zelf ook last van steken in onderbuik en als ik me uitrek voelt het heel gespannen. Verder heb ik vage menstruatie klachten (wat mij erg vroeg lijkt voor menstruatie), grotere gevoelige tepels, veel afscheiding en stemmingswisselingen.. Dus hopelijk kunnen wij straks elkaar feliciteren !!
 
Terug
Bovenaan