wie kan mij hier antwoord op geven

A

Anoniem

Guest

hallo meiden
ik heb alles gehoort dat je inseminatie hebt gehad dat je dan eerder ongi wordt dat het niet aangeslagen is wie heeft dit ook wel gehad of gehoort dan hoor ik het graag ik heb nu iedere keer ongi pijn maar zie geen ongi en mag dinsdag testen hopelijk is die posietief dat wachten wordt je een keer gek van

liefs  annebel

hoi annebel,

ik werdt inderdaad wel eerder ongesteld bij de iui.
4 dgn. om precies te zijn.
maar in het ziekenhuis hebben ze gezegt dat ik me daar nu niet veel op moet focussen.
want het kan iedere x anders verlopen.
dus, je kan het beste gewoon afwachten tot dinsdag.
hoe moeilijk wachten ook is.

suxes, groetjes,
jana.

hoi annebel,

ik heb twee mislukte iui's gehad en werd 16 dagen na inseminatie ongesteld dus ik denk dat het bij iedereen anders is ik hoop voor je dat het aangeslagen is. sterkte met wachten.

gr. linda

Hoi,

Dat je eerder ongesteld wordt als het niet is gelukt geldt voor ivf en volgens mij niet voor iui. Ik heb 6 iui's gehad en ben geen 1 keer vroeger dan die 14 dagen ongesteld geworden dus ik kan je niet helpen helaas. Ik hoop natuurlijk wel dat het alsnog raak is deze ronde bij jullie!

lfs ing

Hoi Annebel, bij mij was niet eerder dan normaal, ik werd altijd 12 dagen na de inseminatie ongesteld, maar dat is bij iedereen anders, dus ik kan je niet verder helpen en denk dat je toch even geduld moet hebben.

Succes met wachten!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan