wie kan mij hier mee helpen??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb ff een vraag;
ik heb op 21 april een hsg onderzoek gehad(eileiders spoeling)het is nu 3mei en zit op cylcus dag 22 en ik verlies bloed,nu heb ik net de HApost gebeld en die zei dat het geen innestelings bloeding kon zijn,maar dat het een menstruatie is....maar ik heb mijn menstruatie nog NOOIT zo vroeg gehad ook niet toen ik net gestopt was met de pil.
het kan toch niet door de HSG onderzoek komen of wel?

groetjes droppy

Hey Droppy,

Heb ook zo'n hsg gehad. Had daarna wel bloedverlies een paar dagen en een paar dagen later mijn ms gekregen. Heb nu net eens gekeken op mijn kalender of ze vroeger gekomen waren daardoor maar da's bij mij niet het geval. Was op dag 28... terwijl ik soms ook ongesteld wordt op dag 23 sinds mijn spiraal verwijdert is. Het scheelt echt soms een week nu! Dus of het daardoor komt, weet ik nie echt... misschien is het ook omdat je nu je pil niet meer neemt dat je geen vaste cyclus meer hebt! Hoop dat ik je een beetje kon helpen!

Liefs San
XxX

hey sannekue,

ik slik al 2 jaar de pil niet meer,dus daar kan het al helemaal niet meer door komen.
bedankt voor je reactie

Hihi  geen probleem hoor!

Ah zo... dan zal het misschien toch met dat onderzoek te maken hebben als je anders regelmatig bent!

Liefs San XxX

ik heb trouwens ook nog ff op google gezocht maar ik kon er niks over vinden.
er stonden alleen maar dingen over HSG dat dit soort onderzoeken alleen worden uitgevoerd NA de menstruatie of als er veilig gevreeen is,maar er stond niks over bloedingen NA de vruchtbare periode.

kijk ik weet wel dat als je je HSG onderzoek bijvoorbeeld vandaag heb gehad dat je vandaag en morgen kan bloeden,maar niet na 11dagen pas.

Hey meid,

Ik ben natuurlijk geen gyn maar als ik zo een beetje kan volgen, dan zullen het toch je ms zijn die er een beetje vroeger zijn doorgekomen. Je gyn zei ook dat het je ms waren, toch? Zoals ik al zei, heb het zelf ook al gehad op 23, 24... tot 30 dagen... Heel onregelmatig eigenlijk... Het lichaam kan raar doen...

Liefs
San XxX

Hey meid,

Ik ben natuurlijk geen gyn maar als ik zo een beetje kan volgen, dan zullen het toch je ms zijn die er een beetje vroeger zijn doorgekomen. Je gyn zei ook dat het je ms waren, toch? Zoals ik al zei, heb het zelf ook al gehad op 23, 24... tot 30 dagen... Heel onregelmatig eigenlijk... Het lichaam kan raar doen...

Liefs
San XxX

Terug
Bovenaan