wie kan mij hierbij helpen

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben nieuw op deze site en heb even een vraagje,
ik ben 6 weken zwanger na een ivf behandeling nu heb ik mijn eerste echo gehad en nu gaat de echografiste uit van een vruchtje van 8 weken dit kan toch niet ?
bij 6 weken is er toch nog niet zoveel te zien?
ze zegt dat ik 8 weken zwanger ben met een vrucht van 6 weken gerekend vanaf de laatste menstruatie wie heeft hier een antwoord op alvast bedankt

Hoi

Het klopt dat ze uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie, aangezien ze nooit precies kunnen vertellen hoe je cyclus loopt.

Ik heb met 6 weken een echo gehad, en daar kon je al heel duidelijk het vruchtje zien. Het was een stipje van 7mm en je kon het hartje zien knipperen:)

Groetjes

Hallo,

Als je zwanger geworden bent door een IVF behandeling dan weet je toch precies hoever je bent? Het kan natuurlijk wel dat hun de gewone telling hebben gedaan en van de laatste menstruatie zijn uitgegaan en dan heb je die twee weken dus cadeau gekregen.
Bij mijzelf hebben ze toen ik zwanger was ook een paar keer gezegd dat de uitgerekende datum niet klopte, maar als ik dan zei dat ik zwanger was door IVF met ICSI waren ze direct overtuigd dat die datum dus wel moest kloppen.
Vraag anders even na hoe het kan, zij kunnen je daar vasteen andwoord op geven.

Trouwens nog van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!!

Hallo,

Ik ben ook zwanger met behulp van buitenaf. de artsen gaan inderdaad rekenen vanaf de  eerste dag van je laatste menstruatie. Met of zonder hulp.

Groeten Pinklady en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!!

Hoi   buddylove,elanor,mammie en pinklove

Allemaal gefeliciteerd. Gisteren heb ik bij mijn eerste echo ook te horen gekregen dat ik 7 weken zwanger ben na mijn eerste i.v.f. behandeling i.v.m.endometriose. We hebben zelfs het hartje al gehoord nou mijn man ik waren helemaal verrast,prachtig gewoon. We houden contact gezellig Ciao eluc

Terug
Bovenaan