Wie kan mij iets meer vertellen?

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Eigenlijk hoor ik hier niet thuis, maar misschien ook weer wel. Tijdens de eerste week van de pilstrip is er vanalles mis gegaan, diaree, overgeven en door alles ook nog een pil straal vergeten in te nemen. Nu heb ik wel met mijn vriend seks gehad op die avond dat ik de pil was vergeten.
Nu heb ik last van vanalles, en het is nu ongeveer 2 weken nadat het allemaal gebeurde. Kan dat? Kan ik zwanger zijn. Ik kan ieder moment huilen, ik heb dorst dorst en nog een dorst (normaal drink ik soms een hele dag niets omdat ik het gewoon vergeet) als ik het koud heb en mijn tepels worden hard doet dat verschrikkelijk pijn, wordt misselijk van allerlei geuren, kom me niet met warm eten aan daar heb ik dus echt geen zin in, terwijl ik me wel doodsnoep aan al het lekkers in huis.
Haal ik me wat in mijn hoofd???
Ja ik weet niet wat dit is want ik ben dus totaal niet bezig met zwanger worden (ben 21 jaar)

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

Hoi Senne,

de klachten die je beschrijft lijken verdomd veel op een zwangerschap, maar aangezien ik geen helderziende ben denk ik dat je het best kunt testen ik weet niet of je al overtijd bent maar als dat zo is denk ik dat je dit het beste kunt doen. Ik ben zeer benieuwd dus hoop dat je nog wel laat weten hoe het met je is. En eh ook al zou de test positief zijn je hebt 9 maanden de tijd om er aan te wennen en om dingentjes te regelen, want ik begrijp zomaar uit je verhaal dat het dan niet helemaal gepland zou zijn. Heel veel succes en je laat wat weten he.

dikke x van Leonie

Hoi Senne,
Wat een vervelende, onzekere situatie voor  je zeg!
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Ben je al overtijd?
Heb je al contact gehad met je huisarts? Die kan zo een testje doen (als je tenminste overtijd bent). En hij/zij heeft een beroepsgeheim, dus niemand hoeft het te weten.
Je kunt ook een thuistest doen, dan weet je tenminste alvast iets.
sucses, Anne

sorry dat ik zo laat reageer,

nee ben nog niet overtijd omdat dit in de eerste week van de pil was. Ik ben nu bezig aan de laatste week. Heb wel sinds eergister het gevoel dat ik ongesteld moet worden, waar dat vandaan komt weet ik niet want dat duurt nog een week.

Ik moet nog een weekje wachten.

Groetjes Senne

Terug
Bovenaan