wie kan mij iets meer vertellen?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik ben nog al een beetje verlegen om soms dingen te vragen maar toch ben ik nu een beetje onzeker.
Ik ben nu bijna 2 maanden gestopt met mijn pil...ik zou normaal vandaag ongesteld moeten zijn maar helaas er is niets gekomen....ook heb ik niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, heb alleen deze week veel last van men onder rug...hoofdpijn..en zeurende buikpijn.
ook heb ik afgelopen woensdag heel veel slijm verslies gehad...heb ik nu toch kans erop dat ik zwanger ben..?

hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt,

P.s kindje is welkom!

Er is een kans dat je zwanger bent, maar er is ook een kans dat je lichaam nog flink van slag is door het ontpillen.
Het kan dus twee kanten op.

Als je vandaag ongi had moeten worden, kun je dus al testen! Dit is de enige manier om erachter te komen wat het is.

Succes!

Liefs Daisy

ey ey,

nee vandaag weer niet ongi! helaas.
heb vandaag veel last van buikpijn en hoofdpijn, ik denk dat ik maar ga testen venaaf,

heel erg bedankt voor je reactie!

liefst Manuela

Spannend, hoor! Houd er rekeneing mee dat het ontpillen kan zijn... Is de teleurstelling misschien wat minder groot!

Testen kun je het best in de ochtend doen. Dan is de kans op een positieve test het grootst ivm concentratie van je urine.

Laat je weten wat er uit komt???

XXX

gewoon testen, meer kan ik niet zeggen dat geeft duidelijkheid

succes

liefs

Terug
Bovenaan