A
Anoniem
Guest
hallo iedereen
ik heb al wat op het internet gekeken maar kan weinig vinden over het verschil tussen bekken pijn en ischias. want wanneer heb je nou wat?!
ik zit zelf met het volgende probleempje: tijdens me 1e zwangerschap had ik vaak last van me onderrug maar daar bleef het bij,dus dacht ik o zijn me bekken,zijn wat slap niets om je druk over te maken. maar nu ik zwanger ben van de 2e(nu bijna 19weken) heb ik al va ca 10 weken last van me onderrug en dat is dus nu al even verplaatst naar me linkerbil. ik heb er echt wel erg last van op 1 dag verdeeld. dat is in de vorm van zitten en opstaan,stofzuigen/dweilen is helemaal funest,maar ook als ik op de rug in bed lig duurt het even voordat de pijn weg zakt. het zijn heftige steken(lijkt wel een spier die ernorm trekt ofzo) en moet me eigen dan echt even recht trekken en door de pijn dus heen bijten.ik help ook nog 1 keer per 2 weken me opa zijn huis schoonmaken maar durf dat dus niet meer omdat na de laatste keer ik echt 3 dagen krom liep. dus weet eigenlijk niet zo goed wat te doen en of hier wat aan te doen is?? ik wil er niet zo snel mee naar de dokter stappen want voor me dan echt een zeur,en heb toch het idee dat ze er niets aan kunnen doen. weet iemand raad?
groetjes esther