wie kan mij informatie geven over muur decoratie voor de babykamer

beste a.s. moeders,

Kunnen jullie mij wat antwoorden geven op de volgende vragen:

Wat hebben julie voor wand/muurdecoratie voor de babykamer,?
Waar hebben jullie dit gekocht?
Wat hebben jullie hiervoor betaald?
Als jullie ideeen op doen via internet waar hebben jullie gekeken en wat voor zoek/tref woorden of zinnen hebben jullie gebruikt
Willen jullie even kijken op www.decomal.nl en hierover jullie mening en of adviezen geven.
\
gr. vera

Hoi Vera

Leuke site die jij gevonden hebt! Wij hebben zelf de tekst van "slaap kindje slaap" op de muur, alleen net wat anders dan die op die site staan. Bij ons staat gewoon het woordje schaap ipv een schaapje en staan er 2 schaapjes buiten de tekst.
Ik heb die van ons in een woonwinkel hier in de buurt gekocht, maar had hem ook online gezien. Gewoon even googlen op "muursticker kinderkamer".

Groetjes Eva

Wij hebben een muursticker met tekst op een canvasdoek gedaan. Zodat als je het zat bent, je hem zo weer weg kan halen. De babbykamer is in 2 kleuren, de kleur die we op het canvastdoek hebben gedaan zit op de andere muur, zodat de kleur dus weer terugkomt. En dan is de tekst in zilveren letters. Hoop dat je het zo begrijpt, maar kan de kleuren nog niet vrijgeven, aangezien we nog geheimhouden wat het wordt.

Hoihoi,

Ben zelf ook net aan het kijken voor muurstickers voor op de babykamer en de kamer van m'n zoontje. Kwam via google (muurstickers + kids) op de website van www.muurstickerwinkel.nl terecht. Daar staan ook hele leuke op. Wij weten nog niet wat het wordt, dus moeten nog even wachten voordat ik een defnitieve keuze ga maken. Dus nog ff geduld, voor m'n zoontje vond ik de dieren van de ark van Noach erg leuk.

Groetjes,
Jo

onze muren zijn met structuurverf gedaan dus hier kon niet gewoon behangen worden of met plakplaatjes. Nu heeft mijn vriend aan de hand van een overheadprojector plaatjes van classic pooh geprojecteerd en overgeschilderd. Ook een fantastisch resultaat.
Succes met uitzoeken

Bij de eerste hebben wij ook geprojecteerd en overgeschilderd (Bambi taferelen). Deze keer hebben we muurstickers besteld van Winnie the Pooh. De goedkoopste waren te koop via Marktplaats.

Ik ben er erg blij mee. Ze zijn heel mooi en het is een stuk sneller klaar dan schilderen, hoewel dat wel leuk om te doen was voor de eerste hoor. Maar nu hebben we daar gewoon niet zoveel tijd meer voor.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan