Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wie kan mij miss toch nog hoop geven !! Verlies bloed, heb geen pijn,vandaag wel in het ziekenhuis
Daar zagen ze het hartje niet en nu denken ze dat ik een miskraam krijgt moet volgende week weer terug komen ik probeer stil toch een beetje hoop te houden maar dat is niet makkelijk ik ben eerder een kindje verloren toen had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hebben ze het operatief weg gehaald heb daarna 4 pogingen iui gedaan waren allemaal mislukt ben nu na zes jaar eindelijk opde normale weg zwanger geraakt en nu gebeurt dit ik heb zoveel verdriet nu al maar wil nog goede hoop hebben alleen ben me er ook wel van bewust dat het miss weer mis gaat.Ik zal me daar ook op in moeten stellen ook al wil ik dat niet maar ja helaas zal ik dat moeten alleen het feit dat je nu nog zwanger ben en dat het zich nog los moet laten dat zijn lange en heel moeielijke dagen je heb zo'n geengt gevoel maar miss is het bij iemand ook zo geweest en heeft nog een goede afloop mee gemaakt ik weet het niet maar hoop het zo !!!!!Alvast bedankt voor het lezen!!!!!
He wat naar om zo onzeker over alles te zijn. Ik weet dat het niet altijd een slecht teken is om bloed te verliezen. Het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Heb zelf tijdens mijn zwangerschap ergens rond de 8 weken ook wat bloed verloren, en daar was ik heel erg van geschrokken. Dat bleek dus achteraf niets te zijn. Mijn moeder is toen ze zwanger was van mij nog 2x ongesteld geweest. Zelfs dat is dus mogelijk. Maar het kan helaas ook zo zijn dat het niet goed is.... Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is! En dat het bloeden nu gewoon stopt. Sterkte in ieder geval!
hoi
ik zei het toch, lijkt me nu wel logisch dat dit een miskraam is en wat andere zeggen over dat het ook goed kan gaan ,ja dat kan dan wel maar die hebben dit in iedergeval niet me gemaakt
ik wens je sterkte!
Ik ben zelf ongeveer 4 wk geleden gecurreteerd. Ik bloede verschrikkelijk
en dacht dat ik het vruchtje was verloren. Tot mijn grote verbazing zat
het vruchtje ernog en ging alles goed. Ze hebben me toch gecurreteerd
omdat de kans zeer groot was dat het een spontane miskraam zou worden.
We hebben nu even alles on-hold gezet en gaan aan de klus als het bedaard
is en beter gaat.
Ik hoop toch dat alles goed gaat met het kleine wondertje in je buik.
@ Moppie: vreemd hoor, dat ze je curetteren als het vruchtje er nog zit en alles goed gaat!
Ik heb zelf 2 x een miskraam gehad. Daar kwamen we allebei de keren met 12 weken achter bij de echo. Toen bleek dat het kindje al sinds 7 weken niet meer leefde.
M'n lichaam had het echter niet afgestoten. (heet een missed abortion) en ik ben beide keren gecuretteerd. De laatste keer was in november en ik ben meteen daarna weer zwanger geworden en nu inmiddels 27 weken zwanger.
Ik wens Guilliano veel sterkte toe. Kan begrijpen dat je hoop houdt, maar ben bang voor je dat het mis gaat.