Wie kan mij misschien helpen

Hallo allemaal,

Ik probeer nu een half jaar zwanger te raken. Nu is mijn laatste menstruatie op 25 mei geweest, nu heb ik vorige week ovulatie testen gedaan en vorige week dinsdag had ik twee streepjes, nu had ik gister ineens heel veel bruinige afscheiding maar nu is het bijna weer weg word zelfs weer gewoon wat doorzichtig! Wat moet ik hier van denken? Had gister wel mijn nod(denk ik ongeveer). Hopelijk kan iemand mij helpen of heeft iemand t zelfde meegemaakt!

 
Dan was je toch te laat met je ovulatie test, ik ga uit van een cyclus van 28 dagen, dan zou je rond 7 juni je eisprong hebben gehad. Of je hebt een heel onregelmatige cyclus. Ik denk dat je beter een zwangerschapstest kan doen. Als je zwanger bent geeft een ovulatie test ook positief aan.
 
Ja dat dacht ik dus ook alleen soms verschilt t een paar dagen! Maar geeft een ovulatietest ook positief aan dan als je zwanger bent? De dag erna namelijk niet meer! En waar komt nu dan de bruinige afscheiding vandaan? Ingewikkeld lichaam heb ik geloof ik.
 
Ik denk dat het best eens een innesteling kan zijn. Dan heb je vaak ook bruine afscheiding en het verdwijnt ook snel. Het blijft afwachten tot de test....

Succes!!!!!
 
Terug
Bovenaan