Wie kan mij raad geven ?

<p>lieve allemaal , aller eerst super fijne kerstdagen gewenst!! </p><p>ik zit alleen letterlijk met buikpijn op de bank. Ik ben 26 november ongesteld geworden , en door middel van ovulatie testen duidelijk er achter gekomen dat ik de 18e cyclus dag dus afgelopen 12 December had ik mijn positieve ovulatie test de volgende dag was deze nog donker en heb mijn eisprong had , deze heb ik ook duidelijk gevoeld ? wij hebben geklust op de dag er voor en de dag zelf en de dag er na ?</p><p>. ongeveer 7 dagen na mijn eisprong begon ik een lichte vorm van menstruatie pijn te krijgen . Gister avond begon echt de normale heftigere menstruatie pijn, dus ik heb maar een tampon in gedaan maar tot op heden echt helemaal geen drup bloed , al voelt het alsof de bom is gebarsten .</p><p>Om mijn hele cyclus in kaart te brengen test ik elke dag met ovulatie testen , ( ja ook na mijn ovulatie ) en nu ineens sinds 2 dagen loopt deze ovulatie test enorm op. Nu weet ik dat je altijd LH in je urine hebt , maar gezien de streepjes zie ik dat die oploopt . Ik heb vandaag maar even een zwangerschapstest gedaan , Omo wit haha .  Wie herkent hier iets van ?</p><p>En zou het nog te vroeg zijn om te testen ? Gezien mijn cyclus zou ik nu 2 dagen over tijd zijn, maar m’n eisprong was vrij laat 18e cyclus dag 13(december). Maarja nog geen druppel bloed maar nog steeds die buikpijn . Veel liefs ! </p>

Je menstruatie (hopelijk niet) is 2 weken na je eisprong. Dus als je 13 december je eisprong hebt gehad dan zou je 27 december ongesteld moeten worden. Dan zou ik pas testen. Je zit nu 9 dagen na de ovulatie dat is eigenlijk wat vroeg nog om positief te testen. Probeer het over 2 dagen nog eens. Dan zie je wellicht een lichte streep mocht het raak zijn
Je symptomen zijn veelbelovend.
Ik lees van anderen dat een innesteling ook kan voelen als menstruatie krampen

Je bent én nog te vroeg én ovulatietesten lopen tegen het einde van je cyclus altijd weer op. Een ovulatietest KAN reageren op hcg, maar dan moet je ovulatietest postief zijn. De 13e een positieve ovulatietest gehad of je eisprong? Een positieve ovulatietest op de 13e betekent de 28e je NOD (tenzij je een kortere lf hebt)

[quote quote=10387791]Je menstruatie (hopelijk niet) is 2 weken na je eisprong. Dus als je 13 december je eisprong hebt gehad dan zou je 27 december ongesteld moeten worden. Dan zou ik pas testen. Je zit nu 9 dagen na de ovulatie dat is eigenlijk wat vroeg nog om positief te testen. Probeer het over 2 dagen nog eens. Dan zie je wellicht een lichte streep mocht het raak zijnJe symptomen zijn veelbelovend.Ik lees van anderen dat een innesteling ook kan voelen als menstruatie krampen[/quote]
Dankjewel voor je bericht !! Ik tel alleen 11 dagen na ovulatie , of tel ik verkeerd op het gebied van cyclus ? 

??

[quote quote=10387797]Je bent én nog te vroeg én ovulatietesten lopen tegen het einde van je cyclus altijd weer op. Een ovulatietest KAN reageren op hcg, maar dan moet je ovulatietest postief zijn. De 13e een positieve ovulatietest gehad of je eisprong? Een positieve ovulatietest op de 13e betekent de 28e je NOD (tenzij je een kortere lf hebt)[/quote]
Dankjewel voor je bericht !! Ik schreef het verkeerd , 12 december positieve ovulatie test en 13 december exact het zelfde test resultaat alleen heb ik toen om 13.40 mijn ovulatie echt gevoeld . 

Je kan altijd proberen te testen, er zijn genoeg vrouwen die ook voor NOD al positief testen. Natuurlijk kan het dan alsnog mis gaan, maargoed, dat kan ook als je pas na NOD test. Heb je eerder ovulatietesten gebruikt? En weet je hoeveel dagen er normaal tussen je ovulatie en menstruatie zitten? 

[quote quote=10387980]Je kan altijd proberen te testen, er zijn genoeg vrouwen die ook voor NOD al positief testen. Natuurlijk kan het dan alsnog mis gaan, maargoed, dat kan ook als je pas na NOD test. Heb je eerder ovulatietesten gebruikt? En weet je hoeveel dagen er normaal tussen je ovulatie en menstruatie zitten?[/quote]
Ik heb gisteren inderdaad getest , die was negatief . Daarna begon de menstruatie pijn echt enorm toe te nemen , dus tampon in gedaan .. tot op heden niks en menstruatie pijn weg , enkel wat zeurderig gevoel . Ik heb wel meer last gekregen van dikke witte afscheiding .  Normaal is mijn cyclus standaard tussen de 28 en 30 dagen . Precies de tijd na mijn eisprong en menstruatie durf ik nog niet te zeggen . Wel weet ik dat ik heb nu al 1.5 week last heb van wat menstruatie achtige klachten , wat ik dus Normaal enkel heb de dag voor of op de dag zelf van  ongesteldheid.

Heb je al nieuws ondertussen?
De enige raad die ik kan bedenken is inderdaad wachten to 14 dagen na je ovulatie maar ik weet ook dat ik in jouw schoenen daar moeite mee zou hebben. Misschien een extra vroege testen halen?

Terug
Bovenaan