wie kan mij raad geven!!!!!!

hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum mijn naam is joyce en mijn vriend en ik zijn op dit moment al een jaar in het ziekenhuis bezig om zwanger te raken. ik zal mijn verhaal kort even uitleggen, ik heb een pcos syndroom en heb eerst clomid gebruikt daarna een buikoperatie gehad daarna weer clomid en nu mocht ik spuiten, maar tot onze teleurstelling heb ik een overstimulatie gehad vrijdag 28 april, maar nu ben ik vijf dagen verder en heb pillen moeten slikken om het weer rustig te krijgen maar ik heb een ovulatie test gedaan en ben nog steeds vruchtbaar, dus ik dacht misschien zijn nu de meeste wel weg en kan ik evengoed een poging wagen, anders gaan ze denk ik over op ivf en dat wil ik eigenlijk nog niet, WIE KAN MIJ RAAD GEVEN alvast bedankt groetjes van joyce

hallo nou ik heb het ook gehad veel te veel eitjes 13 en een keer van 6 maar toen konden ze het nie inbrengen dat was wel vervelend maar jadat is een tegroot risico dan met 3 brengen ze het wel in   nou ik hoop het voor jou dat het goed komt heel veel sterkte en je houd ons maar op de hoogte hoor groetjes en veel liefs annebel

Hoi Joyce,

Hoeveel eitjes heb je gerijpt deze keer?
Ik ben  in maart ook voor de eerste keer begonnen met hormonen spuiten en ik reageerde te goed hierop. Ik had 7 eitjes waarvan er  5 goede doorgegroeid zijn. Nu doen ze bij zoveel eitjes niet insemineren, mits ik voor een eicelpunctie (zelfde als bij IVF) koos. Dit doen ze bij ons in het ZH tot 7 eitjes, daarboven gaat het hele feest niet door. Wij hebben 3 eitjes weg laten zuigen (doed wel erg zeer) en 2 laten springen. Ik ben hiervan wel zwanger geworden (helaas geeindigd in miskraam bij 7 wkn). Volgende keer wordt de hormoon dosering wel verlaagd want dit is eigenlijk niet de bedoeling.
Dus ik weet niet hoeveel eitjes jij had, maar misschien moet je het eens vragen bij jou in het ZH. Dit beleid is denk ik niet in elk ZH.

Kruimel

Terug
Bovenaan