Wie kan mij vertellen wat er kan zijn?

Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van nu 8 en halve maand oud hij heeft sinds een paar weken dat hij erg dwingerig is hij huilt ook veel en met zijn eten als het niet vlug genoeg gaat zet hij het ook op een brullen.
Hij is ook erg druk en wil overdag bijna niet meer slapen.
Ik kan ook niet even rustig met hem naar de winkel want dan zit hij de hele tijd te mopperen of te huilen wie kan mij vertellen wat het zou kunnen zijn en zijn er misschien mensen met hetzelfde probleem?
alvast bedankt.

Groetjes Miranda
 
Hoi hoi

Mijn dochtertje is "pas" 6 maanden dus spreek niet uit ervaring maar zou het geen sprongetje kunnen zijn: zie boek Oei ik groei.
Als je hier geen ervaring/ info over heb, laat het me dan ff horen.

Groetjes Sjannie
 
Hoi,

Mijn dochter is ook 8,5 maand en zit echt in zo'n ontdekfase. Ze ramt er echt op los met haar speelgoed en vindt dat geluid prachtig maar aan de andere kant is ze ook echt met details bezig. Ook herkent ze nu het geluid van de magnetron onder het mom "eten!".
Daarnaast  merk ik dat ze meer wil dan dat ze kan. Hier kan ze ook echt boos van worden.
Iets wat bij mijn dochter heeft geholpen is haar meer eten/drinken te geven, daar is ze echt rustiger van geworden. Ook moet ik haar wat meer zelf laten spelen want ze heeft nu echt haar eigen ruimte nodig.
Je kunt het altijd even aan het CB voorleggen maar misschien herken je iets in bovenstaande. Succes.
 
Hoi,
Mijn dochtertje van 8 maanden heeft precies hetzelfde. Ik heb het boek "Oei, ik groei" en las dat ze met 8,5 maand en de weken eromheen een groeisprong maken en daar hoort dit allemaal bij.  Mijn dochtertje slaapt overdag ook ineens een stuk minder,is 's morgens vroeger wakker, komt minder snel in slaap (kan ineens heel hard gaan huilen), is veel aan het zuren, is ongeduldig.
Wel een geruststelling dat het er gewoon bij hoort, soms begin je te twijfelen of ze ziek is. Hoop voor jou dat deze weken ook weer snel om zijn en jouw kindje weer lekker in z'n vel zit.  
 
Terug
Bovenaan