hoi meiden,
leuk dat er zoveel reactie is gekomen op mijn stukje, want om je heen hoor je steeds meer mensen die "zomaar" zwanger worden en dan lijkt het altijd net of dat je de enige bent bij wie het niet lukt spontaan.
Ik blijk ook pcos te hebben, zit nu dus op dag 7 en met dag 18 krijg ik een echo, ik hoop dat daar dus wat op te zien is, ook moet ik een temperatuurcurve bijhouden, ik heb trouwens ook al ovulatietesten liggen.
Ik ben al een jaar bezig bij de gynaecoloog maar bij mij is mijn prolactinegehalte te hoog en daar gebruik ik ook pilletjes voor, dus eerst richtten de gynaecoloog zich daar op dat dat de reden zou zijn dat ik geen eisprong had maar nu blijkt dus dat ik pcos heb, dus ik ben echt super blij dat we nu echt gericht bezig zijn.
Ik had begrepen van mijn gynaecoloog dat ik nu dus 50 mg. kreeg, als dat niet aan slaat de volgende maand 100 mg en als dat niet aanslaat moet ik injecteren(?) maar dan heb je dus misschien kans dat ik eerst nog 150 mg. krijg, nou ja ik zie het allemaal wel.
Ik moet dus 16 Dec. naar de gynaecoloog, ik ben benieuwd
Oh ja en Martine, ik heb inderdaad een onderzoek gelezen w.b.t. de Metformine, geen vervelende bijkomstigheid denk.....afvallen er komt in de aankomende maanden waarschijnlijk genoeg aan, ha, ha. in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van!
.
groetjes Nathalie.