Wie kan mij wat vertellen over een chomsomen onderzoek e.a onderzoeken?

Hoi meiden,

Afgelopen woensdag heb ik te horen gekregen dat ons vruchtje was gestopt met leven.
De vrijdag ervoor leefde het nog. Na de echo van woensdag ben ik ook enorme stolsels en natuurlijk nog bloed verloren. Afgelopen donderdag ochtend gleed er iets uit me, zo in mijn onderbroek. Ik heb dus helemaal geen krampen gehad.
Het was waarschijnlijk het vruchtje. Ik heb het afgespoelt en op een a4'tje gelegd met een euro ernaast. Om telaten zien hoe groot het was.  En toen heb ik er foto's van gemaakt. Wat het zag er heel anders uit dat de vorige keer.Ik dacht misschien kunnen ze er wat mee in het ziekenhuis.
De vorige keer was het een mooi zakje. En nu leek het wel ontploft.
A.s woensdag gaan ze kijken of het vruchtje echt uit me is.

Maar waar mijn vraag eigenlijk over gaat is. Wij willen mee gaan doen met de onderzoeken om te achterhalen waar de mk's misschien vandaan komen.
Wie heeft hier ervaring mee, en hoelang kan het gaan duren voor we weer mogen gaan proberen zwanger te  raken. Ik weet dat we in ieder geval drie maanden moeten wachten. Maar dan...?
Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertellen.

Alvast bedankt en veel liefs, Nance

Hi Nance,

Wat balen dat je ook weer een miskraam hebt gehad.
Ik hoop voor je dat wel alles weg is en dat je niet gecurreteerd hoeft te wroden. Sterkte alvast bij het ziekenhuis.
Wat betreft de onderzoeken kun je zover gaan las je zelf ook maar zou willen.
Ik heb gekozen voor de standaard onderzoeken. Uitstrijkje, een echo van je baarmoeder om de stand te bekijken, hormonenonderzoek, chromosomen onderzoek en stollingsonderzoek. Ik heb al bij mijn verhaaltje geschreven dat ik kontakt heb gehad met mijn huisarts omtrent deze onderzoeken omdat het in elk gevla weer een andere tijd voor staat.- Voor chromosomen ben je 3 a 4 maanden kwijt tenzij je tussentijds weer zwanger raakt (heb ik dus gehad en dan wordt de uitlsag binnen een week bekend gemaakt). Ik hoor vandaag meer van mijn huisarts dus dat zal ik dan ook plaatsen.

Knuffel en sterkte,

Corina

Terug
Bovenaan