wie kan mij wat vertellen over innesteling

Hallo allemaal.
Hoeveel dagen na je eisprong kan er een innesteling zijn.
En gebeurd het heel vaak dat je dan ook wat bloed verliest.
Ik had van die uitrekenschema's gebruikt, en de ene zei dat de innesteling op de 22ste al zou zijn en de ander op de 25ste.
Daar zit toch 3 dagen verschil tussen.
Wie kan het mij allemaal vertellen

En voel je er ook wat van??
liefs hunnybun

Hoi Hunnybun,

Ik heb bij alledrie mijn zwangerschappen (waarvan 1 een miskraam werd, en de derde is nu bijna 6 wkn onderweg) vanaf het moment van innesteling ongi-achtige krampen in mijn buik. Het was elke keer een dag of 5/6 na de eisprong en dus ruim een week voor mijn NOD. Ik heb nooit bloedverlies/gekleurde afscheiding gehad bij de innesteling.
Heb je hier iets aan?
Succes met zwangerraken!

Groetjes, Kaskes

hai, hai,

Hunnybunn, je weet dat ik het niet weet, maar nu er toch iemand reageert (Kaskes)  die er meer verstand van heeft:
Ik heb zaterdag mijn NOD en gisteravond kreeg ik ineens een harde steek rechts onder in mijn buik (zo hard dat ik even dubbel ging vd pijn) sinds toen heb ik echt een verkrampt gevoel... Zou dat een innesteling kunnen zijn geweest of ik de steek daar te hard voor???
Hoop dat jij me antwoord kan geven...

xx Es

Hoi kaskes
Dat is best fijn om te horen, want gisteravond had ik lichte menstruatie pijn.
Ik zag het hele zwanger zijn deze maand al weer in mijn schoenen zakken. Maar nu heb ik weer een klein beetje hoop.
Nou had ik vorige maand ook wel die menstruatie klachten al een week voor mijn NOD maarja we hebben deze maand zo ons best gedaan dat ik er wel heeeel erg op hoop dat deze keer de klachten bij de innesteling horen.

bedankt voor je reactie.
liefs hunnybun
esther veel succes met je steek en je pijn

Hoi!

Volgens mij werkt het forum weer goed!!! Wat ideaal om overal maar 1 keer op te hoeven klikken!

Zo'n heftige steek ken ik eigenlijk alleen van een eisprong òf van mijn darmen die volledig op slot zitten. Dit is dan altijd linksonder. Harde ontlasting kan ook door een zwangerschap komen, trouwens.
Ik zal jullie mijn voortekenen geven:
Woensdag ei (gemeten door temperatuurverhoging)
Zondag erna voor het eerst krampjes in mijn onderbuik. Dit werd steeds erger in de loop van de anderhalve week tot mijn NOD.
Vanaf dinsdag zere borsten en vanaf vrijdag leken ze groter met een grotere tepel. Als ik het koud had (vlak voor de douche op temperatuur is, zeg maar) dan trokken mijn tepels anders samen dan normaal.
Vanaf NOD-woensdag werd ik wat misselijk, dat werd steeds erger (nu nog steeds, ik moet om de 1 1/2 à 2 uur eten, anders val ik om en ben ik kotsmisselijk!). Vanaf mijn NOD ook weer vergeetachtig, humeurig en onwijs koud (had ik de vorige zwangerschap niet, toen ontplofte ik bijna van de hitte!).
Zaterdags getest en twee dikke strepen.

Hebben jullie hier iets aan?

Heel veel succes, ik hoop dat jullie allebei zwanger blijken te zijn!

Groetjes, Kaskes

heej kaskes
Bedankt   voor je reactie.
Voelde me vandaag echt niet helemaal fit, een beetje misselijk, maarja op mijn werk zijn er ook zoveel kindjes ziek dus het kan net zo goed een buikgriep zijn.
Bij mijn appels moet ik bijna kokhalsen, en zo vies is een appel toch niet.
Nou ik wacht maar netjes af tot volgende week dinsdag.

De kwaaltjes waar je het nu over heb, is dat van je zwangerschap nu, Ik bedoel moet ik je feliciteren, of is dit van eerdere zwangerschappen

Anders gefeliciteerd.
liefs hunnybun

quote: hunnybun schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-11-2007 09:15:38'));

Hallo allemaal.
Hoeveel dagen na je eisprong kan er een innesteling zijn.
En gebeurd het heel vaak dat je dan ook wat bloed verliest.
Ik had van die uitrekenschema's gebruikt, en de ene zei dat de innesteling op de 22ste al zou zijn en de ander op de 25ste.
Daar zit toch 3 dagen verschil tussen.
Wie kan het mij allemaal vertellen

En voel je er ook wat van??
liefs hunnybun

Hoi hunnybun,

ik heb vandaag wat bloed verloren een druppel of 10/20 kan ik niet precies zeggen heb geen idee wat het nu is zie mijn topic was dit nu weer.

Maar heb een vraagje die uitrekenschema's staan die op internet en zo ja waar?
Misschien kan het mij juist nu wat op weg helpen.

Thx

moi25

Hoi,

De innesteling vindt inderdaad ongeveer een dag of 5 a 6 na de eisprong plaats. Tijdens het innestelen kan er een adertje geraakt worden, waardoor je een klein beetje bloed kunt verliezen. De een verliest dat bloed binnen een paar dagen na de innesteling, een ander pas na een aantal weken. Dat is heel verschillend.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan