wie kan mij zeggen wat je nou voelt met de eisprong??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

even een vraagje. Omdat ik clomid slik ivm pcos krijg ik heel veel echo's. Nu na de derde ronde met clomid (150)  heb ik een eitje :) Dit is dus voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik een eisprong heb, of ga krijgen. Nu zei de gyn dat door de clomid het eitje wel kan groeien tot 3 cm voor hij springt. Vanmorgen weer echo gehad en hij zat er nog en was 28 mm.(vandaag dag 17)  Zondag weer terug om te kijken of ie gesprongen is. Nu vraag ik me af wat je precies voelt als ie springt of gesprongen is. Ik heb nu wel telkens een opgeblazen beetje gespannen buik en dan vooral helemaal onderin en als ik wat meer loop wat steken, beetje moeilijk te omschrijven omdat ik het normaal nooit heb maar vraag me af hoe ik kan voelen dat ie gesprongen is.... Ik weet dat het bij iedereen  anders kan zijn en dat er veel mensen niets van voelen maar ben toch wel benieuwd want wie weet voel ik het ook wel.

xxx Niekje

Ja het is bij iedereen anders. En ik denk zelf dus 18 april mijn eisprong gevoeld te hebben. Het heeft voor mij iets van een zeurderige menstruatiepijn. En soms voel ik het heel goed, maar in de vorige cyclus heb ik het niet gevoeld.

Jammer maar ik kan je geen eenduidig antwoord  geven

liefs
talke

Hoi Niekje,

ik heb tijdens mijn ovulatie een dag of 2 een zeurderig gevoel aan een zijkant van mijn buik en krijg het een en ander aan pukkeltjes. verder ben ik ook met vlagen aardig misselijk en moe.

groetjes,

sara

Hoi Niekje

Als ik mijn ei heb dan heb ik een gevoel alsof ik ongi moet worden. Krampen onderin de buik, pijn onderin mijn rug. Het is wel fijn om te merken dat je een ei hebt dan weet je wanneer je moet klussen.  Al klus ik wel een week voor ei en een paar dagen erna om de dag. Als je dat niet merkt dan ik dit best vervelend want om een maand lang om de dag te klussen is natuurlijk ook nog wel wat.
Succes met alles.

Groet Sharine

He Niekje!
Kom ik je ook hier weer tegen.... Ik keek hier eigenlijk een beetje rond, met dezelfde vraag als jij, dus   dat komt goed uit haha. Meestal kijk ik alleen op het andere forum, omdat ik me daar meer thuis voel (niet naar bedoeld voor de dames hier hoor!!!!, maar ik bevind me een tijd in de mmm en dan voelt het bezig zijn met zwanger worden toch beetje anders denk ik...??!!) Ik denk ook dat ik mijn eisprong gevoeld heb deze keer, een zeurderig gevoel onderin mijn buik, met name rechtsonderin. Vergelijkbaar met menstruatiekramp, maar dan minder erg. Heb er een paar dagen last van gehad. Nu merk ik weer niks. Ik word niet gevolgd door de gyn. met echo's, dat doen ze bij ons in het ziekenhuis niet als je maar 50mg Clomid gebruikt, dus nog wachten tot 9 mei voor meer duidelijkheid.....

xxxMickey

hahaha die Mickey
ja leuk ik neus hier ook af en toe rond maar ook niet zo veel. Meestal meer om een beetje te lezen hoe het met de andere meiden gaat. maar ik denk dat ik idd mijn ei gevoeld heb. echt zo'n vervelende zeurende buikpijn en nu is het over.

xxx

Hi Niekje,

Bij mij voelt het altijd als kramp heel erg laag in mijn buik en dan heel duidelijk aan de linker of rechterkant. En dat kan de ene keer erger zijn dan de andere keer. Ben er vorige maand zelfs wakker van geworden zo'n pijn deed het. Meestal voel ik het 1 dag, ik heb wel een keer na pijn gehad de dag er naar maar, dat was duidelijk minder dan de dag ervoor.

Hopelijk is je eitje inmiddels gesprongen!

Liefs Silly

Terug
Bovenaan