A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
even een vraagje. Omdat ik clomid slik ivm pcos krijg ik heel veel echo's. Nu na de derde ronde met clomid (150) heb ik een eitje
Dit is dus voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik een eisprong heb, of ga krijgen. Nu zei de gyn dat door de clomid het eitje wel kan groeien tot 3 cm voor hij springt. Vanmorgen weer echo gehad en hij zat er nog en was 28 mm.(vandaag dag 17) Zondag weer terug om te kijken of ie gesprongen is. Nu vraag ik me af wat je precies voelt als ie springt of gesprongen is. Ik heb nu wel telkens een opgeblazen beetje gespannen buik en dan vooral helemaal onderin en als ik wat meer loop wat steken, beetje moeilijk te omschrijven omdat ik het normaal nooit heb maar vraag me af hoe ik kan voelen dat ie gesprongen is.... Ik weet dat het bij iedereen anders kan zijn en dat er veel mensen niets van voelen maar ben toch wel benieuwd want wie weet voel ik het ook wel.
xxx Niekje
even een vraagje. Omdat ik clomid slik ivm pcos krijg ik heel veel echo's. Nu na de derde ronde met clomid (150) heb ik een eitje
xxx Niekje